Ei käynnisty???
Re: Ei käynnisty???
Aikaisemmin joku jo kysyi, että onhan akussa virtaa? Minulla oli laturi antautunut ja ei edes solenoidi naksunut, joku rele vähän vähän surisi (latausmittari ei näköjään toimi). Juuri mitään myöskään näiden tekniikasta ymmärtämättä en kuitenkaan kauheasti ostaisi uusia osia ennenkuin vika on paikannettu.
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Eli siis nyt on laturi uusi, akku ladattu ja vielä ei startti pyöritä? Seuraavaksi sitten virtalukolta lähtevät piuhat tarkasteluun. Mun vanhassa '65 fb:ssä oli ollut jenkamittari muistaakseni puolan johdossa ja se oli on off liitoksella tehty, eli joskus toimi ja joskus ei - joskus sammui vauhdistakin.tomeri kirjoitti:Aikaisemmin joku jo kysyi, että onhan akussa virtaa? Minulla oli laturi antautunut ja ei edes solenoidi naksunut, joku rele vähän vähän surisi (latausmittari ei näköjään toimi). Juuri mitään myöskään näiden tekniikasta ymmärtämättä en kuitenkaan kauheasti ostaisi uusia osia ennenkuin vika on paikannettu.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vaihdoin solenoidin ja akku johdot niin lähti melkein laakista käyntiin!!!!
Varmaan ois ne johdotkin riittänytJuhaV kirjoitti:Oma kommentti samaan vuosimalliin ja moottoriin on että tarkasta johdot akulta eteenpäin. Tai ei ees auta tarkastus koska päältäpäin ei näy jos on hapettunut. Itellä oli sama vika akun johdoilta....

-65 HT 289
Voi olla, olivat meinaan aika loppu......