Hankkimassa Ford Mustangia, mutta...

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Juke66
Addikti
Auto: Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT avo -95

Re: Hankkimassa Ford Mustangia, mutta...

Viesti Kirjoittaja Juke66 »

Mitenkäs tässä lopulta kävi? Saitko rahasi takaisin?
"Kahta en vaihda, ykköseltä viitoselle ja vauhdista pakille"

Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
jjoconnor
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja jjoconnor »

Juke66 kirjoitti:Mitenkäs tässä lopulta kävi? Saitko rahasi takaisin?
En ole saanut rahoja vielä takaisin, edes osaa.
JuhaV
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Ihmettelen kauppiaana itse suuresti jos et tule rahojasi saamaan takaisin. Myyjän joka edustaa yritystä pitäisi jo pikkuhiljaa ymmärtää somen voima. Vaikka tämä myyjä ei myynytkään autoa yrityksen nimissä niin siihen se joka tapauksessa yhdistetään. Samalla tavalla kuin tämä Skoda kuski joka ohitti rekan lähiaikoina Suomessa ja video päätyi juutuubiin niin yrtitys siinäkin on vaan nostettu negatiivisesti esille.

1 negatiivinen kokemus leviää somessa paljon enemmän kuin 100 positiivista.
-65 HT 289
jjoconnor
Aktiivi

JuhaV kirjoitti:Ihmettelen kauppiaana itse suuresti jos et tule rahojasi saamaan takaisin. Myyjän joka edustaa yritystä pitäisi jo pikkuhiljaa ymmärtää somen voima. Vaikka tämä myyjä ei myynytkään autoa yrityksen nimissä niin siihen se joka tapauksessa yhdistetään. Samalla tavalla kuin tämä Skoda kuski joka ohitti rekan lähiaikoina Suomessa ja video päätyi juutuubiin niin yrtitys siinäkin on vaan nostettu negatiivisesti esille.

1 negatiivinen kokemus leviää somessa paljon enemmän kuin 100 positiivista.
Totta, tämä koko juttu eli ja muuttui, alkoi pikkujutusta, siitä tärinästä ja sitten selvisi lisää pikkuhiljaa. En halua enää edes ajatella asiaa, koska se sylettää niin paljon, tuskaa on lievittänyt melkoisesti foorumilta tullut myötäeläminen, ja nyt osaan arvostaa oikeaa ammattilaista ihan eri tavalla, kun on tuomassa kunnon autoa Saksasta. Vähemmän ajettu, parempi väri, vähän hienompi muotoilu, suunnilleen sama vuosimalli ja kaikin puolin siistimpi. Ja mikä ironista, suunnilleen samaan hintaan kuin tuo kolariraato.

Tuon kauppiaan toimiin liittyi muutakin, mitä en ole edes kehdannut kertoa täällä. Pitäkööt tunkkinsa, voi luottaa siihen, että tarinaa kerron niin kauan kuin henki pihisee :D
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

jjoconnor kirjoitti:
Tuon kauppiaan toimiin liittyi muutakin, mitä en ole edes kehdannut kertoa täällä.
Anna palaa vaan kun kerran olet alkuun päässyt!
-Jukka-
IDA
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja IDA »

Huima tarina. Toivottavasti uusi hankinta on sitten mieleinen ja toimiva. Laita kuvia näytille kun saat auton.

Ja mitä tulee tuon ensimmäisen kokemuksen tärinään, niin sen tarkistaminen johtuuko renkaista,
olisi ollut helppo selvittää lainaamalla jostain toiset renkaat ja vanteet.
jjoconnor
Aktiivi

Ok, asialle tuli päätös. Sanoin myyjälle, että olen valmis ottamaan asiasta osavastuun, mutta että myös hänellä on asiasta vastuu oleellisen tiedon pimittämisen osalta. Olin päättänyt olla asiallinen mutta tiukka ja sanoa suoraan, mitä aion tehdä, jos tätä ei saada sovittua. Myyjä vetosi siihen, että hänen ei olisi tarvinnut kertoa kolaroinnista, koska auto oli tiekelpoinen (katsastettu) ja koska autokaupoissa ei koskaan muutenkaan kerrota, jos myytävää autoa on kolaroitu. Minä puolestani vetosin siihen, että minä en olisi varausrahaa maksanut, jos olisin tiennyt asiasta, ja että kuluttajavirannomaisen mukaan kyseessä oli niin iso asia, että asiakkaalle olisi "ehdottomasti" pitänyt mainita asiasta. Olin sanonut, että haluan puolet rahoista takaisin, mutta myyjä kiemurteli silti edelleen. Toin tämän jälkeen esille sosiaalisen median voiman, ja totesin että myyjä ei taida tietää sosiaalisesta mediasta mitään. No ei kuulemma hirveästi sitä käytä. Minä sanoin, että nyt olen tuonut kantani selväksi, että mitä aion tehdä, jos ei tule vastaan, että voi tehdä päätöksensä siltä pohjalta. Puhelun jälkeen meni n. 15 minuuttia (oli siis ensin sanonut haluavansa miettiä asiaa n. viikon verran), minkä jälkeen sain tekstiviestin: "500;- siirretty tilillesi." Minä vastasin, että "Asia loppuunkäsitelty."

Asia loppuunkäsitelty.
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

jjoconnor kirjoitti: sain tekstiviestin: "500;- siirretty tilillesi." Minä vastasin, että "Asia loppuunkäsitelty."

Asia loppuunkäsitelty.
Halvalla selvisit jos 500,- meni .
Jos olisit auton ehtinyt ostamaan ja jälkeenpäin korjaillut sitä aamusta iltaan, se vasta maksanut olisi ja sitä henkistä v..tutusta ei voi edes rahassa mitata.
Hyvä että kuviot on nyt selvillä ja oppirahat maksettu.
Niin ja tervetuloa porukkaan harrastamaan.
- Juha -
JuhaV
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Samaa mieltä, loppu hyvin, kaikki (melkein) hyvin.
Koskas se "uusi" auto sinulle saapuu? Ei taida ehtiä FunRuniin? No sinne voi tulla ilman että autoa olisikaan, tutustumaan mahtavaan porukkaan.
-65 HT 289
jjoconnor
Aktiivi

pokkinen kirjoitti:
jjoconnor kirjoitti: sain tekstiviestin: "500;- siirretty tilillesi." Minä vastasin, että "Asia loppuunkäsitelty."

Asia loppuunkäsitelty.
Halvalla selvisit jos 500,- meni .
Jos olisit auton ehtinyt ostamaan ja jälkeenpäin korjaillut sitä aamusta iltaan, se vasta maksanut olisi ja sitä henkistä v..tutusta ei voi edes rahassa mitata.
Hyvä että kuviot on nyt selvillä ja oppirahat maksettu.
Niin ja tervetuloa porukkaan harrastamaan.
Etpä olisi tuota paremmin voinut sanoiksi pukea! :) Kiitoksia vielä kerran oikeastaan ihan korvaamattomista vinkeistä!! :) :)
jjoconnor
Aktiivi

JuhaV kirjoitti:Samaa mieltä, loppu hyvin, kaikki (melkein) hyvin.
Koskas se "uusi" auto sinulle saapuu? Ei taida ehtiä FunRuniin? No sinne voi tulla ilman että autoa olisikaan, tutustumaan mahtavaan porukkaan.
Milloin tuo FunRun on? Missä se järjestetään?
kari gt
Mega-addikti
Auto: ford mustang gt 1996 convertible

Viesti Kirjoittaja kari gt »

FoxyLady91 kirjoitti:Fun Run on Jyväskylän Laajavuoressa 26.7. viikonloppuna.
Täältä lisää ..likkaa auki alla oleva ..

http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 87#p111587

Tervetuloa ... siellä, jos missä näät lämmin henkisiä poni harrastajia. :)
tai suorastaa kuumaversiä siis poneja :peukku:
live fast die young and have fun
My Little Pony
Aktiivi
Auto: Ford Mustang Coupe V8 GT 2007 Premium, Automatic, Satin Silver
Muuttoautona Suomeen katsastettu

Viesti Kirjoittaja My Little Pony »

Eilen ja tänään kaveri soitteli Mustangin hankinnasta. KOROSTIN SANAA puhdas Carfax tai Autocheck. Tai sitten myyjän pitää rehellisesti kertoa että on tullu "pieni" keulahitti. = Ihan solmussa mutta leipomalla saatiin melko hyvä.
Vastaa Viestiin