puola ei anna kipinää
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
puola ei anna kipinää
Vielä kysäsen mysteeriä kun puola ei anna kipinää kun ruuvasi sytkäboksin tilalle kärjet ja konkan. Mikähän ihme voi mennä väärin? Luulisi että edes puola antaisi jännitettä.kokeiltiin myös suoraan akulta virta puolalle, mutta ei mitään. Sitten kun ruuvasi sytkäboksin takaisin, niin jo taas käynnistyi. Kärjillä ihan kuollut. Uusien kärkien Kärkiväli 0.30 uusi konkka, maadoitukset katottu. Puolasta-navasta johto kärjille ja + napaan virta virtalukosta tai akusta. Meinaa usko loppua.
- Tahavo
- Mega-addikti
Re: puola ei anna kipinää
Sytttyboksista lähtevästä 3 johdon nipusta yhdestä oli kyllä eriste kulunut pois.oisko kuitenkin se ottanut maihin kun nyt taas pelas testilenkillä ihan hyvin.
- Tahavo
- Mega-addikti
Re: puola ei anna kipinää
Kotona vaihdoin pakista löytyneen vanhan kärjet/konkka systeemin, niin heti pärähti käyntiin. Arvoitukseksi jäi, miksi uusilla osilla ei tapahtunut mitään.
Nostelin näitä mun kysymyksiä ylös koska mun puolesta moderaattori voisi poistella näitä jos näkee ne tarpeettomaksi.
Nostelin näitä mun kysymyksiä ylös koska mun puolesta moderaattori voisi poistella näitä jos näkee ne tarpeettomaksi.