Juu ajoi. Oltiin samoissa kapinoissa. Eri luokassa. Ei kärkeä hätyytellyt mutta olisiko siinä kuuden sakissa pyörinyt. Nyt on kyllä ihan mutua. Tosi kauniisti ja korkeelta soi se Foxi.NoNeed4Boost kirjoitti:Heinosen Perttihän ajeli V8 roadsporttia just tuolla Lahden näyttelyssä olleella Fox Convertiblella ja aika mukavasti muistaakseni sijoittuikin. Griggs Racingiä siinä oli jo silloin ainakin taka-akselin tuennat ja coil-overit.
Mustang GT DTM replica ajatuksia
Re: Mustang GT DTM replica ajatuksia
Re: Mustang GT DTM replica ajatuksia
Kyllä nuo V8:kin porsii.
Tietääkseni läheskaikien kärkiautojen koneet on jotenkin hajonneet noin 2-3 vuoden sisällä jotkut jopa eka kisassa. Sama koskee myös historic V8 autojen koneita.
Joten on syytä varautua myös V8:n osalta jonkinmoiseen kone jumppaan. Tuo rata-ajo niin kuin tiedät, ei ole mitää 400 metrin huumaa.
Tietääkseni läheskaikien kärkiautojen koneet on jotenkin hajonneet noin 2-3 vuoden sisällä jotkut jopa eka kisassa. Sama koskee myös historic V8 autojen koneita.
Joten on syytä varautua myös V8:n osalta jonkinmoiseen kone jumppaan. Tuo rata-ajo niin kuin tiedät, ei ole mitää 400 metrin huumaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Mustang GT DTM replica ajatuksia
Joo ei mikään oo ikuista. Ja varsinkin Hoppien 289:t tuntuu olevan kovilla. Mutta ompa roadsport puolella oikinu kyllä letukan pikkulohkojakin. Ja synnytyskipuja voi olla koneessa kuin koneessa. Sit kun sen vaan saa pelaamaan niin kyllä ne sit pelaa. Toivottavasti. Muuten olen hyppäämässä ojasta allikkoon. Ja tollanen alumiini 16v on pirusti köykäsempi nostella pois pannuhuoneesta kun 302 =D . Mahdollisuuksia vaan parantaa se ettei tarvitse olla 13:1 puristukset ja 10 000rpm kierrokset että saa puhtia takapyöriin. Tarkotus pitää pata varsin maltillisena jotta uskaltaa ajaa kilometreja alustan säätämiseksi. Hyvä esmerkki on Mopar puolelta Ukkosen Barracuda joka on porsinut kerran 9 vuoteen. Ja sit sama kone synnytyskivuissa Tabellilla Dartissa kaksi kisaa kaksi rikkoa. Mutta eiköhän se Dartin konekin ala pysyy kasassa jahka ongelmat selviää.Mexico65 kirjoitti:Kyllä nuo V8:kin porsii.
Tietääkseni läheskaikien kärkiautojen koneet on jotenkin hajonneet noin 2-3 vuoden sisällä jotkut jopa eka kisassa. Sama koskee myös historic V8 autojen koneita.
Joten on syytä varautua myös V8:n osalta jonkinmoiseen kone jumppaan. Tuo rata-ajo niin kuin tiedät, ei ole mitää 400 metrin huumaa.