351W täristää
351W täristää
Vaihdoin -70 mustangiin tekniikan,uusi 351W Fordilta, C4 ja suht vakio turbiini joka on käytetty. Ongelma on seuraava; tyhjäkäynti on tasainen mutta noin 1500 rpm alkaen rupeaa täristämään, sekä paikallaan että ajossa. Tärinä jatkuu ainakin 2500 asti,enempää en käyttänyt kierroksia.
Damper on myllyn mukana tullut ja lienee 28oz kuten uusi vetolevykin,ainakin kaikki löytämäni tiedot kertovat kaikkien 351W koneiden olevan 28 oz painotuksella, tämä kone on koottu -96.
Voiko turbiinin epätasapaino aiheuttaa ongelman, käsittääkseni turbiini pitäisi olla 0 tasapainossa, tämä käy vetolevyyn kaikkiin asentoihin ,ei tyhjennysproppua. Toinen mitä mietin käytetyn turbiinin osalta on "kierous" kaulalla.
Kiitokset etukäteen
Damper on myllyn mukana tullut ja lienee 28oz kuten uusi vetolevykin,ainakin kaikki löytämäni tiedot kertovat kaikkien 351W koneiden olevan 28 oz painotuksella, tämä kone on koottu -96.
Voiko turbiinin epätasapaino aiheuttaa ongelman, käsittääkseni turbiini pitäisi olla 0 tasapainossa, tämä käy vetolevyyn kaikkiin asentoihin ,ei tyhjennysproppua. Toinen mitä mietin käytetyn turbiinin osalta on "kierous" kaulalla.
Kiitokset etukäteen
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Re: 351W täristää
Jaa-a.SR 70 kirjoitti:Vaihdoin -70 mustangiin tekniikan,uusi 351W Fordilta, C4 ja suht vakio turbiini joka on käytetty. Ongelma on seuraava; tyhjäkäynti on tasainen mutta noin 1500 rpm alkaen rupeaa täristämään, sekä paikallaan että ajossa. Tärinä jatkuu ainakin 2500 asti,enempää en käyttänyt kierroksia.
Damper on myllyn mukana tullut ja lienee 28oz kuten uusi vetolevykin,ainakin kaikki löytämäni tiedot kertovat kaikkien 351W koneiden olevan 28 oz painotuksella, tämä kone on koottu -96.
Voiko turbiinin epätasapaino aiheuttaa ongelman, käsittääkseni turbiini pitäisi olla 0 tasapainossa, tämä käy vetolevyyn kaikkiin asentoihin ,ei tyhjennysproppua. Toinen mitä mietin käytetyn turbiinin osalta on "kierous" kaulalla.
Kiitokset etukäteen
Eihän vaan käy seitsemällä?
Laserilla kun mittaa pakosarjoja (kylmänä käyntiin->mittailua) niin ainakin tuon sytytypuolen toiminta selvinnee.
Kuinka paljon muuten tärisee, ja minkä tyyppistä värinä on?

- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Mulla kans tuo 302 täristää ala kierroksilla, lieko fordin ongelma minä annan senverran jenkua että ei kerkeä aina tärinöitä tuntemaan, on täristänyt koko ajan mitä tuo motti on ollu nokalla. Seuraavan padan kun teen se painotetaan tarkasti, tehdasusilohko mutkarautoineen jo varattu veivit ja männät hakusessa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Tahavo
- Mega-addikti
- Viestit: 773
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 64½
- Paikkakunta: Tuusula
Automaatilla mulla. Ilmeisesti C-4. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan tietoa. Nyt olen 8- vuotta tyytynyt tietoon; "Tuppaa noi V-8:t vähän täristämään."
Viimeksi muokannut Tahavo, 15 Touko 2005, 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarkemman tutkimisen jälkeen vetolevy lienee kuitenkin oikea. Perusmoka löytyi, C4 swapin yhteydessä vaihteiston kiinnikkeitä joutui muuttamaan ja yksi pultinkanta tapasi poikittaispalkkiin ja paha tutina tietysti hävisi sen korjattuani. Eipä tuo ihan tasaisesti käy vieläkään mutta pääsee säätöjen kimppuun . Koeajolle on päästy ja iloisesti laukkaa.