Olen uusi foorumilla, mutta pitkäaikainen Ford Mustang-fani. Nyt aion sellaisen itselleni hankkia. Kävin tänään koeajamassa yhtä vuoden 2007 Ford Mustangia.
Auto oli kaikin puolin hyvin siisti, mitä nyt ottaa huomioon, että seitsemän vuotta vanha. Myyjä oli fiksaillut autoa, laittanut stereot, kaiuttimet, vaihtanut takavalot erivärisiksi jne. Öljyt vaihtanut itse, tulpat, sellaista.
Kun kävimme koeajamassa, auto moottoritiellä tärisi tasaisesti, myyjä sanoi, että se on seissyt kaksi viikkoa, ja nyt kun mennään tienpäälle, niin renkaiden pitää lämmetä, että tärinä lakkaa. Sitten kai se siinä vähän väheni, kun aikemme oltiin siellä ajeltu, en tiedä, olin niin vauhdin huumassa

Anyway, kuulostaako normaalilta, eli esim. jäykän alustan vuoksi tuntuuko tärinä selvemmin, vai voisiko tuossa olla kysymys jostain muusta? Vaikea kysymys?

Auto on kuulemma viime syksynä tuotu Suomeen ja ei ole vielä tulleja makseltu, pyysi minua allekirjoittamaan valmiiksi tullipaperit, että saa homman hoidettua jouhevasti. Että minä sitten saan mahdolliset veronpalautusedut itselleni, jos niitä olisi tulossa, kun olen ensimmäinen, jonka käyttöön auto sitten olisi rekisteröity. Sanoi myös, ettei koskaan osta sitä halvinta jenkeistä, koska haluaa tuoda laatua.
Olen tässä hommassa sen verran vieraalla maaperällä, että pakostikin vähän jännittää tuo hankinta, mutta kertokaa, onko tuo tärinähomma, niinkuin myyjä väitti.
Muutenkin saa heittää kommenttia, kiitos!