351 2V ja kaasuttimen valinta

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Vekku
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Kesä 2013, 14:14
Auto: Ford 2D Mustang Fastback 1972
Paikkakunta: Ivalo/Rovaniemi

351 2V ja kaasuttimen valinta

Viesti Kirjoittaja Vekku »

Edessä olisi kaasuttimen vaihto. Valinnan tuskaa tuottaa löytää oikea koko ja malli.
Imusarjaksi tulee Edelin performer. Motti on vielä vakio (toistaiseksi) ja käyttö on mallia katu.
Onko Holleyn 670 liian iso?
http://www.uspartsperformance.fi/holley ... 0-kaasutin
Viimeksi muokannut Vekku, 14 Kesä 2014, 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford 2D Mustang Fastback 1972
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: 351 ja kaasuttimen valinta

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mikä motti? Edit: jos se luki jo tuossa heti, niin puusilmä vastaa, mitä sattuu.

Jos vakiona aiot ajaa pidempään, niin
302-351 menee vakiona 600vac ihan ok
351W, niin toi 670cfm vakuumitoisiolla on ihan ok
351C, 2V vai 4V, manuaali vai tomaatti, isompi haarukka


Jos rankempi piristys nopealla aikataululla, niin sitten voit kattella valmiiksi jotain Holley Ultra HP tai
http://www.holley.com/types/4150_Ultra_ ... uminum.asp
Avatar
Vekku
Hiljaisempi
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Kesä 2013, 14:14
Auto: Ford 2D Mustang Fastback 1972
Paikkakunta: Ivalo/Rovaniemi

Re: 351 2V ja kaasuttimen valinta

Viesti Kirjoittaja Vekku »

Korjasin otsikkoa "2V" lisäyksellä.

Koneen perästä löytyy FMX automaatti. Tätä kesää pitemmälle ei mennä vakiona.
Nokaksi on ajateltu jotain tuon tyylistä, Comp Cams XE262H, Hydraulic-Strong torque, excellent response. Good mid-range, stock converter, 3.23 gears.
http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... d=847&sb=2
Ford 2D Mustang Fastback 1972
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 351 2V ja kaasuttimen valinta

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

3310 750 vacuumi toimisi hyvin ja kasvun varaa on.
Vastaa Viestiin