Edessä olisi kaasuttimen vaihto. Valinnan tuskaa tuottaa löytää oikea koko ja malli.
Imusarjaksi tulee Edelin performer. Motti on vielä vakio (toistaiseksi) ja käyttö on mallia katu.
Onko Holleyn 670 liian iso?
http://www.uspartsperformance.fi/holley ... 0-kaasutin
351 2V ja kaasuttimen valinta
- Vekku
- Hiljaisempi
- Viestit: 18
- Liittynyt: 20 Kesä 2013, 14:14
- Auto: Ford 2D Mustang Fastback 1972
- Paikkakunta: Ivalo/Rovaniemi
351 2V ja kaasuttimen valinta
Viimeksi muokannut Vekku, 14 Kesä 2014, 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford 2D Mustang Fastback 1972
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
Re: 351 ja kaasuttimen valinta
Mikä motti? Edit: jos se luki jo tuossa heti, niin puusilmä vastaa, mitä sattuu.
Jos vakiona aiot ajaa pidempään, niin
302-351 menee vakiona 600vac ihan ok
351W, niin toi 670cfm vakuumitoisiolla on ihan ok
351C, 2V vai 4V, manuaali vai tomaatti, isompi haarukka
Jos rankempi piristys nopealla aikataululla, niin sitten voit kattella valmiiksi jotain Holley Ultra HP tai
http://www.holley.com/types/4150_Ultra_ ... uminum.asp
Jos vakiona aiot ajaa pidempään, niin
302-351 menee vakiona 600vac ihan ok
351W, niin toi 670cfm vakuumitoisiolla on ihan ok
351C, 2V vai 4V, manuaali vai tomaatti, isompi haarukka
Jos rankempi piristys nopealla aikataululla, niin sitten voit kattella valmiiksi jotain Holley Ultra HP tai
http://www.holley.com/types/4150_Ultra_ ... uminum.asp
- Vekku
- Hiljaisempi
- Viestit: 18
- Liittynyt: 20 Kesä 2013, 14:14
- Auto: Ford 2D Mustang Fastback 1972
- Paikkakunta: Ivalo/Rovaniemi
Re: 351 2V ja kaasuttimen valinta
Korjasin otsikkoa "2V" lisäyksellä.
Koneen perästä löytyy FMX automaatti. Tätä kesää pitemmälle ei mennä vakiona.
Nokaksi on ajateltu jotain tuon tyylistä, Comp Cams XE262H, Hydraulic-Strong torque, excellent response. Good mid-range, stock converter, 3.23 gears.
http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... d=847&sb=2
Koneen perästä löytyy FMX automaatti. Tätä kesää pitemmälle ei mennä vakiona.
Nokaksi on ajateltu jotain tuon tyylistä, Comp Cams XE262H, Hydraulic-Strong torque, excellent response. Good mid-range, stock converter, 3.23 gears.
http://www.compcams.com/Company/CC/cam- ... d=847&sb=2
Ford 2D Mustang Fastback 1972
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
Lincoln Continental Mark IV 1974
Harley Davidson FXSTD Deuce 2002
Chevy Van 1990 (käyttis)
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 351 2V ja kaasuttimen valinta
3310 750 vacuumi toimisi hyvin ja kasvun varaa on.