Uusi jäsen

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

Salmja1
Aktiivi
Auto: 1965 HT 289 GT

Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Salmja1 »

Jo pikkupoikana haaveilin omasta mustangista ja tuo haave toteutui vihdoinkin.
Olen palstaa tämän kevään seuraillut ja tuntuu, että Mustangeilla ajaa rennon mukavaa porukkaa.
Autoni on vuoden 65 HT 289 GT. Toivottavasti tällainen noviisi saa uusia tuttavuuksia ja tarvittaessa ohjeita uuteen harrastukseen. Poikani sitten kirjautuu jäseneksi n. 25 vuoden kuluttua, kun auton hänelle luovutan 8)
JrAkRr
Aktiivi
Auto: 1967 Ford Mustang HT 289+C4

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja JrAkRr »

Tervetuloa joukkoon. Neuvoja ja apua saa täällä varmasti tarvittaessa, ja kannattaa mennä rohkeasti mukaan oman alueesi kk-tapaamisiin. Ja tietenkin kesän tapahtumiin.
-Jani-
starsky
Aina äänessä
Auto: 1966 ht

Viesti Kirjoittaja starsky »

Tervetuloa porukkaan.

Rohkeasti viestiä foorumille jos tulee auton kanssa teknistä ihmettelyä.
simppa 73
Addikti
Auto: Ford Mustang GT 2005

Viesti Kirjoittaja simppa 73 »

Tervetuloa minunkin puolesta kerhoon! Kannattaa tosiaan kiertää tapahtumissa ja kk-kokoontumisissa. Aikoinaan puheenjohtajamme sanoi mulle, kun olin aivan untuvikko, että puolet tästä touhusta on muuta kuin auto. Itse aloitin pari vuotta sitten kiertämisen Fun Run tapahtumassa Nokian suunnalla, eli siitä aasinsiltana: Tule ihmettelemään heinäkuussa 25 - 27.7 meininkiä Jyväskylään!
tug3
Aktiivi
Auto: Avo 289 '67 & Coupe V6 '95
VW Muurahaiskarju '72/'03
Chevy Kanttipikkis '87
+ vaimon autot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tug3 »

Salmja1 kirjoitti:Olen palstaa tämän kevään seuraillut ja tuntuu, että Mustangeilla ajaa rennon mukavaa porukkaa.
Eiköhän tuo väärinkäsitys korjaannu ensi tapaamisella... No, ei hätää. En varmaan seuraavaan tapaamiseen pääse.

Mutta juh, onnea hevoskuumeen lääkityksen löytymisestä! Noissa vanhemmissa lääkkeissä tuntuu olevan selvästi enemmän potkua kuin uudemmissa. Liekö määräykset tiukentuneet, kun ei nuo uudemmat ainakaan omia oireita helpottaneet. Onneksi kuitenkin vanhoja lääkkeitä tehtiin aikanaan sen verran varastoon, että niitä vielä saa...
- "What's a prom?"
- "Prom's a time when you pretend you like girls, but really you go out driving all night."
- "Cool!"
starsky
Aina äänessä
Auto: 1966 ht

Viesti Kirjoittaja starsky »

tug3 kirjoitti:Mutta juh, onnea hevoskuumeen lääkityksen löytymisestä! Noissa vanhemmissa lääkkeissä tuntuu olevan selvästi enemmän potkua kuin uudemmissa. Liekö määräykset tiukentuneet, kun ei nuo uudemmat ainakaan omia oireita helpottaneet. Onneksi kuitenkin vanhoja lääkkeitä tehtiin aikanaan sen verran varastoon, että niitä vielä saa...
Vanhalla pelillä ajaminen on kyllä aika muikean oloista.
javi64
Addikti
Auto: -67 ht
-muumio Frank -68
-76 hb
-91 gt

Viesti Kirjoittaja javi64 »

Tervetuloa joukkoon.Nyt vaan tapahtumiin tutustumaan kanssa harrastajiin. :D
-muumio Frank -68
-67 ht
-76 hb
-91 gt
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Tervetuloa tosiaan tapaamaan muita "höyrähtäneitä". Malli on ainakin parasta A :peukku: -luokkaa!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

tug3 kirjoitti:
Salmja1 kirjoitti:Olen palstaa tämän kevään seuraillut ja tuntuu, että Mustangeilla ajaa rennon mukavaa porukkaa.
Eiköhän tuo väärinkäsitys korjaannu ensi tapaamisella... No, ei hätää. En varmaan seuraavaan tapaamiseen pääse.
:LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :peukku: :peukku: :peukku:
-Jukka-
Vastaa Viestiin