Eli voisiko joku 94-95Gt:n omistaja kertoa ja vaikka laittaa kuvia, esim. Missä se Spout-johto ja liitin sijaitsee, TFI-moduulin paikka, johtojen värit ja puolalle menevät johdot ja värit, sekä se konkka siinä puolan alla, onko oltava liitettynä?
Tässä kysymyksiä alkuun, jatketaan kun joku muu valistaa vähän johtoja, niin saatais tuo cobra taas käyntiin!
Sytytykseen apuva!
Re: Sytytykseen apuva!
Mä pystyn perjantaina laittaa kuvia ja johtojen värejä, kun pääsen hallille. Mutta tfi-moduuli on ilmanputsarin takana pultattuna kiinni jäähdytyssiiliin, joka on pultattu pyöränkaaren peltiin.
Re: Sytytykseen apuva!
Joo okei, sen tiedän että TFI-moduuli on lokasuojassa, tilasin uuden uspartsilta ja töistä sain sen jäähdytysrivoituksen. TFI:n liittimestä yksi johto laitettu poikki, se pitää yhdistää uudelleen, sitten pitää tietää ne johtojen värit ja se SPOUT-liittimen sijainti. Mutta kiitos jo tästä!
Jatketaan tutkimuksia.....

Re: Sytytykseen apuva!
TFI paikallaan, ja auto lähti käyntiin!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta ei vielä pysy käynnissä, tutkimukset jatkuu että miksei pysy! Ja käy niin pirun rikkaalla että silmiä kirvelee!
Mutta kun ei yksin näe esim. bensanpainetta että mikä se on käynnissä. Ja lampulla että onko sytty kohdillaan, ja toimiiko ennakonsäätö. 

