Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
kannattaa välillä vilkasta sitä dampperin kuntoa, ainaki näissä isolohkoissa on joku epidemia liikkeellä kun oman lisäksi kahdesta muustakin on vikaa löytynyt.
ensioireena ei löydy enää ennakkomerkkejä ajoituslampulla kun ulkokehä on pyörähtänyt ja yhdestä oli kumi tullut jo n, 5 mm ulos. halvempaa remonttia kun ei kaasu pohjassa lennä irti.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
hyvää tuuria ettei ollu ulkokehä irronnut yhdestä dampperista mitä torstaina vaihdettiin. yläkuolokohdan merkki oli siirtynyt varttikierroksen ja ulkokekä vajaan sentin akselin suunnassa. iten en kuvia ottanu, mutta omistaja otti. laittaa tänne jos huomaa aiheen.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
oma varaosa tuli tänään ja pääsi tarkastamaan silmämääräisesti kuinka paljon oli pyörähtänyt. n, 75 astetta, ei ihme että ajotusmerkit oli hukassa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Jumaleisson, että on pyörähtynyt sullakin kunnolla. Latasin kuvan kun sitä olit kysellyt... Orggis +40 Cobra Jet dampperi oli antaunut... alla on vanha ja yllä uusi kiilaurat samoilla kohdilla, vain ulkokehä "lievästi" siirtynyt.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3