1967 TMI pompottavat sporttipenkit

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
micow

Re: 1967 TMI pompottavat sporttipenkit

Viesti Kirjoittaja micow »

Onko tämä joku vittuilupalsta? :LMAO:
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

micow kirjoitti:
Fastback kirjoitti: Ei omasta, tai no saa siitäkin, mutta vaihekeppiä aattelin...
Juu, mullon hieman hankalampaa se vekslaaminen lyhytiskusella 49mm romantiikan suurvisiirillä, mut sullon homma kadehdittavasti hanskassa 50mm stroukkeris kans!
Nyt jos et tiedä mistä puhut, niin kannattaa kuunnella. Minä olen tottunut aina käyttämään isoa keppiä. Täytyi oikein mitata metrimitalla niin kepissä on pituutta 40 cm ja "iskun" pituus kaikki 19 cm, mä en harrasta mitään lyhentimiä. Kepin päässä on sellainen hyvä klupu josta nainenkin saa hyvän otteen. Jos törmätään jossain niin yleensä olen aina keppi kädessä kun Machilla ajelen, joten tule katsomaan häpeilemättä. Tässä kuva kepistä. :mrgreen:

Kuva
Pituus 40 cm on alimmaisesta varren kiinnityspultista Hurstin t-kahvan alapintaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
micow

Viesti Kirjoittaja micow »

Fastback kirjoitti:
micow kirjoitti:
Fastback kirjoitti: Ei omasta, tai no saa siitäkin, mutta vaihekeppiä aattelin...
Juu, mullon hieman hankalampaa se vekslaaminen lyhytiskusella 49mm romantiikan suurvisiirillä, mut sullon homma kadehdittavasti hanskassa 50mm stroukkeris kans!
Jos törmätään jossain niin yleensä olen aina keppi kädessä.
Uskon sen, mutta naiset kun eivät ymmärrä mittayksiköiden päälle,ja numerot ne tajuaa, joten sinunki 50-millinen stroukkeri kuullostaa niitten korviin huomattavasti mittavammalta, kuin viissenttinen stanttukikkel... :lol:
Galaxie61
Mega-addikti
Auto: Galaxie -61

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Fastback kirjoitti: Kuva
Pituus 40 cm on alimmaisesta varren kiinnityspultista Hurstin t-kahvan alapintaan.
tuo on todella hölmön tuntunen ensinäkemältä mutta yllättävän toimiva, ei liian kaukana ratista eikä liikkeetkään mitään liian pitkiä ole.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
IDA
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja IDA »

NASCAR -autoissa on myös pitkät vaihdekepit, jotta ei tarvitse siirtää kättä kauas ratista.

Kuva
Galaxie61
Mega-addikti
Auto: Galaxie -61

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

IDA kirjoitti:NASCAR -autoissa on myös pitkät vaihdekepit, jotta ei tarvitse siirtää kättä kauas ratista.

Kuva
no jopas on saman näkönen kepakko :D
Kuva
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Vastaa Viestiin