Etsintäkuulutus OD:llä

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Mussemaan
Mega-addikti

Etsintäkuulutus OD:llä

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Tämmöinen löytyi. Olikohan jo laitettu tännekin?
Noh tässä on änivei:

Lähetetty: 31.03.2005 21:38

Niin tässä arkistoja pengoin ja mieleen muistui muutama muisto, ja onkin kysyttävä, että tietääkö kukaan tämän 66' Fastbackin kohtalosta tällä hetkellä?
Sillon kun minä tuon auton näin ja olin kyydissä, niin oli 302:nen patana, 4 lovinen manuaali muistaakseni sekä alusta ja jarrut tehty.
Eli ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä tälle kuuluu tänään?

Eli Rekkari on tämä:
AC-662 ja tässä kuvat:
http://samiaal.pp.fi/Kotisivuni/ford_mu ... k_1966.htm

GT-95
Lähetetty: 26.04.2005 09:57

Joo, mä myös olisin kiinnostunut kuulemaan tästä autosta. Sillä olen omistanut tään k.o Mussen vuosina -90-97 välisen ajan. Auto on kylläkin oikeasti -65, vaikka siinä onkin -66 mittaristo ja keulamerkki. Silloin kun mä myin tään auton, niin silloin siinä oli 302 "street Boss" kone. Eli 351 Clevelandin kannet, -69 Bossin imusarja ja veivit. Cranen nokka ja 1,7:1 rullakeinut, alumiiniset hihnapyörät ym. Laatikko oli T-10 HD 4-v manuaali. Näillä sydeemeillä Musse meni 1/4 milen katurenkailla parhaimmillaan 13,47 s/ 166 km/h. Olispa kiva kuulla missä vanha ratsu on, ja vieläkö on voimissaan ! Jos nykyinen omistaja haluaa tietää enempi tästä autosta, niin kerron mielelläni.
Kuva
ex fastback driver
Tulokas

Viesti Kirjoittaja ex fastback driver »

Omistin auton muistaakseni 2000-02 välisenä aikana.

Edellisellä omistajalla se oli Mikkelissä, varmaankin sitten 1997-2000.

Nykyisellä omistajalla se on vieläkin.(pääkaupunki seudulla)

Musse oli minulla, jotakuinkin samoilla osilla. Laatikko oli vaihtunut viisiloviseksi.

Pirteä vekotinhan se oli!
Vastaa Viestiin