Rod & Custom Rack and Pinion

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
J Kom
Aktiivi
Viestit: 49
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 14:48
Auto: Mustang 66 HT 289

Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja J Kom »

Onko porukalla kokemuksia tällaisista paketeista?
Mitenkähän katsastuksen kanssa?

http://www.cjponyparts.com/rod-and-cust ... /RCK106-V/
J Kom
Aktiivi
Viestit: 49
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 14:48
Auto: Mustang 66 HT 289

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja J Kom »

J Kom kirjoitti:Onko porukalla kokemuksia tällaisista paketeista?
Mitenkähän katsastuksen kanssa?

http://www.cjponyparts.com/rod-and-cust ... /RCK106-V/
Olisi suht edullinen verrattuna jos päivittää jousituksen, ohjauksen ja jarrut erikseen
Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 553
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Mach1 -71
Avatar
fixari
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 15 Loka 2009, 19:02
Auto: Ford Mustang HT -65
Paikkakunta: Salo

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja fixari »

Mulla on parhaillaan rakenteilla vastaava ratkasu. Ei muuten mee ihan niinkuin ajattelis vaikka ohjeet onkin hyvät. Voin laittaa kuvia jos haluut.
J Kom
Aktiivi
Viestit: 49
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 14:48
Auto: Mustang 66 HT 289

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja J Kom »

Kyllähän niitä kuvia vois mielenkiinnosta katsoa, onko minkälaisia ongelmia ollut? Itsellä vasta ajatuksen asteella, sais samalla -66:sen konehuoneeseen vähän tilaa.
Avatar
fixari
Hiljaisempi
Viestit: 11
Liittynyt: 15 Loka 2009, 19:02
Auto: Ford Mustang HT -65
Paikkakunta: Salo

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja fixari »

Laitoin kuvia nettiin, ni kaikki halukkaat voi käydä ihmettelemässä että "voihan sen noinkin tehdä".

https://picasaweb.google.com/1012429131 ... ngProjekti

Kaikki meni tosi hienosti siihen asti kun sovitettiin moottoria paikolleen. Se jäi tosi korkealle ja eteen, konepelti ei mahtinut kiinni ja jäähdyttimen flekti otti vesipumpun siivapyörään kiinni.

Pienen rälläköimisen ja sovittamisen jälkeen moottorin sai pudotettua alemmas ja konepellin kiinni. Hammastanko siirty vähän lähemmäs crossmemberiä, ja samalla kulma vähän muuttu. Moottori on edeelleen n.50mm edempänä ku mitä pitäis mutta kun jäähdytin siirty jokseenkin niin eteen ku saa, siitä ei juurikaan haittaa.

Jälkeenpäin luin joltain jenkkifoorumilta et jos palkin hitsaa puoli tuumaa taaemmas, ja laittaa tehostamattoman hammastagon, ei pitäis olla ihan niin paljon sovitus murheita.

Tuo crossmember ja tukivarren yläkiinitysrauta tuli täältä: http://www.welderseries.com/blog/

Tukivarret on fulltiltstreetrods. Ne ja iskarit tilasin täältä: http://www.fabquest.com/

Jarrut, hammastanko, nivelet, öljypohja ja muut nippelit on ebay ostoksia. Tuo crossmenber, tukivarret, iskarit ja jarrut tuli merirahtina( hidas mutta halpa): http://www.finn-us.com/
J Kom
Aktiivi
Viestit: 49
Liittynyt: 26 Heinä 2011, 14:48
Auto: Mustang 66 HT 289

Re: Rod & Custom Rack and Pinion

Viesti Kirjoittaja J Kom »

Sepä ei ole menny ihan pulttaa kiinni. Kannattaa varmaan jos innostuu laittamaan asentaa lohkon ja laatikon kanssa niin saa linjaan kerrasta
Vastaa Viestiin