Foxin heikot kohdat?
Foxin heikot kohdat?
Eli homma olis tämmöinen, kiikarissa olisi -82 foxi jossa jonkun verran hitsaamista. Eli missä on korissa ne heikot kohdat jotka pitää foxissa tsekata?
Ja moottorina tietysti 2.3 nelari ja manuaali, mutta eikös V8 laitto siihen ole ihan läpihuuto juttu?
Eikös tuohon -82 käy osat ihan -93 asti?
Ja moottorina tietysti 2.3 nelari ja manuaali, mutta eikös V8 laitto siihen ole ihan läpihuuto juttu?
Eikös tuohon -82 käy osat ihan -93 asti?
Re: Foxin heikot kohdat?
En nyt tätäkään ihan heti allekirjoittaisi.kaara91 kirjoitti:ne vahvat kohdat olisi helpompi mainita, jos niitä olisi.![]()
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mulla on ollut Foxi aika liki 10 vuotta ja ei sitä ole joutunut hitsaamaan.

Muistelisin että ainakin Late olisi infonnut erittäinkin tarkasti Foxin ruostepaikkoja jossain topicissa?
Jos `82 Foxi on ollut koko ikänsä Suomessa ja saanut talvisin tiesuolaa, niin ihmehän se olisi jos sitä ei joutuisi hitsaamaan.
-Jukka-
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Foxin heikot kohdat?
Malisen Artolla, nikki jxa26, on varmaankin aikas paljon foxista kuvia minkä ne purkivat tässä pari vuotta sitten.
Re: Foxin heikot kohdat?
Kylläpä siinä mainitsemassani yksilössä oli juurikin Kaaran mainitsemat paikat mätiä ja vielä paljon enemmänkin, joten se auto saa jäädä, liikaa työmaata! 

- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Foxin heikot kohdat?
Äläs ny, mulla olis hyvä foxin kori jouten, se on vaa pintaruosteessa. Siitä olis tekijämiehelle hyvä varaosa-auto. Toisaalta itekki saattaa tarvita...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Foxin heikot kohdat?
Ehkä ihan oikea päätös koska ehjät V8 Foxitkaan eivät maksa mahdottomia.Topias74 kirjoitti: joten se auto saa jäädä, liikaa työmaata!
Tosin, nelivaloja on vähemmän tarjolla jos sellaisen haluaa.
-Jukka-
Re: Foxin heikot kohdat?
Kyllä niitä työmaitakin pitäisi jonkun ehjätä. En minä kuitenkaan ja siksi jätin myös yhden foksin ostamatta syksyllä.Jukka kirjoitti:Ehkä ihan oikea päätös koska ehjät V8 Foxitkaan eivät maksa mahdottomia.Topias74 kirjoitti: joten se auto saa jäädä, liikaa työmaata!
Tosin, nelivaloja on vähemmän tarjolla jos sellaisen haluaa.
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: Foxin heikot kohdat?
JAAMÄÄVAI !?!?!hannu kirjoitti:Malisen Artolla, nikki jxa26, on varmaankin aikas paljon foxista kuvia minkä ne purkivat tässä pari vuotta sitten.

Tuossa kohtaa -88 GT.ssa oli vielä ½-vuotta leimaa jäljellä. Eikä todellakaan ole ensimmäinen tuollainen meillä. Takapenkin alta runkoaisojen päältä on kanssa himokas muuntautumaan ooppelixi. Nykyään tuo on hitsattu, kaaritettu ja odottaa miestyö voimaa päästäkseen takaisin harrastetoimintaan.


Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Re: Foxin heikot kohdat?
Kuntoon nähden liian kallis, 2500, tai se ois vissiin menny astroon päikseen.
Re: Foxin heikot kohdat?
Aimäävai, en levittele kuvaa julkisesti, overdrivelta löytyy myyjä jolta saa kuvia. 

- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2550
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Re: Foxin heikot kohdat?
Pyysin kuvan, oli kauhea! 

Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Re: Foxin heikot kohdat?
Tuollasille ruosteksoille oikea osoite on kuuskosken murskaamo, hetkessä ongelmat poistuu. Kanatta etsiä ehjempiä projekteja vältty monilta ongelmilta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Re: Foxin heikot kohdat?
ROKI kirjoitti:Tuollasille ruosteksoille oikea osoite on kuuskosken murskaamo, hetkessä ongelmat poistuu.




-Jukka-
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Foxin heikot kohdat?
http://www.corner-carvers.com/forums/sh ... hp?t=48004
Kannattaisiko mennä merta edemmäs kalaan, jos foxia tekee mieli...
Color: Black (Not original paint but same color - painted in ’99)
Style: Coupe (“notchback”)
Mileage: Unknown, maybe around 110k miles. Again – not really relevant since the only thing original is the body and frame; everything else has been replaced with new. It had 98k miles when I bought it. The odometer stopped working in 2001 or so, but I have not driven the car more than 1000 miles per year in that time - actually less than 100 miles/ year for the last 4 years.
Engine:
Professionally built (in ’02) 331 stroker with all forged internals, Holley Systmax II Intake, heads, Lunati cam. Blueprinted & balanced, 28oz external balance.
Lots of other stuff – see detailed specs.
Transmission/etc:
OEM T5, professionally rebuilt to HD specs
Hurst shifter
FRPP Aluminum Driveshaft
FRPP Rear axle assembly; 3.73:1 final drive ratio, factory traction-loc differential
Aluminum TA rear axle cover
Suspension: (front)
Griggs GR-40 tubular k-member with generic brand tubular A-arms (Ground Pounder, I think.)
Generic brand coil-over kit with Tokico Illumina adjustable dampers
MM bumpsteer kit, MM c/c plates
MM Strut tower brace
Suspension: (rear)
EvM 3rd Link
MM Road race LCA’s (rod ends)
Coil-over setup made from Coleman Racing parts, 225lb springs and Bilstein dampers
Panhard based on Griggs and others’ designs; self-fabricated and installed.
Brakes:
FRPP M-2300-K Cobra 4 wheel disc brake conversion with upgraded front calipers; Brembo 4-piston
Wheels & Tires:
Silver FRPP 17x9 Cobra R 5-spoke (R58 on all 4 corners...used to have M179s up front but they do not clear the Brembos) Michelin Pilot Sport Cup 255/40/17 rubber
Misc build links:
Panhard: http://www.corner-carvers.com/forums...ad.php?t=16721
Rear coil-overs/ RLCA’s: http://www.corner-carvers.com/forums...ad.php?t=15875
EvM 3rd Link: http://www.corner-carvers.com/forums...t=15727&page=6
Brembos: http://www.corner-carvers.com/forums...910#post729910
http://www.corner-carvers.com/forums...&postcount=490
Brake ducts: http://www.corner-carvers.com/forums...9&postcount=33
8k$, eli mitä... 12kEur alveineen yms...
Kannattaisiko mennä merta edemmäs kalaan, jos foxia tekee mieli...
Color: Black (Not original paint but same color - painted in ’99)
Style: Coupe (“notchback”)
Mileage: Unknown, maybe around 110k miles. Again – not really relevant since the only thing original is the body and frame; everything else has been replaced with new. It had 98k miles when I bought it. The odometer stopped working in 2001 or so, but I have not driven the car more than 1000 miles per year in that time - actually less than 100 miles/ year for the last 4 years.
Engine:
Professionally built (in ’02) 331 stroker with all forged internals, Holley Systmax II Intake, heads, Lunati cam. Blueprinted & balanced, 28oz external balance.
Lots of other stuff – see detailed specs.
Transmission/etc:
OEM T5, professionally rebuilt to HD specs
Hurst shifter
FRPP Aluminum Driveshaft
FRPP Rear axle assembly; 3.73:1 final drive ratio, factory traction-loc differential
Aluminum TA rear axle cover
Suspension: (front)
Griggs GR-40 tubular k-member with generic brand tubular A-arms (Ground Pounder, I think.)
Generic brand coil-over kit with Tokico Illumina adjustable dampers
MM bumpsteer kit, MM c/c plates
MM Strut tower brace
Suspension: (rear)
EvM 3rd Link
MM Road race LCA’s (rod ends)
Coil-over setup made from Coleman Racing parts, 225lb springs and Bilstein dampers
Panhard based on Griggs and others’ designs; self-fabricated and installed.
Brakes:
FRPP M-2300-K Cobra 4 wheel disc brake conversion with upgraded front calipers; Brembo 4-piston
Wheels & Tires:
Silver FRPP 17x9 Cobra R 5-spoke (R58 on all 4 corners...used to have M179s up front but they do not clear the Brembos) Michelin Pilot Sport Cup 255/40/17 rubber
Misc build links:
Panhard: http://www.corner-carvers.com/forums...ad.php?t=16721
Rear coil-overs/ RLCA’s: http://www.corner-carvers.com/forums...ad.php?t=15875
EvM 3rd Link: http://www.corner-carvers.com/forums...t=15727&page=6
Brembos: http://www.corner-carvers.com/forums...910#post729910
http://www.corner-carvers.com/forums...&postcount=490
Brake ducts: http://www.corner-carvers.com/forums...9&postcount=33
8k$, eli mitä... 12kEur alveineen yms...
Re: Foxin heikot kohdat?
Ei nyt lähetään kalaan.
Tarkoitus oli, kun mulla on tuolla pihalla semmonen mattamusta siisti leimattu(kohta), Astro vani, niin olisin sen vaihtanut foxiin, siis jos saman hintainen ja saman kuntoinen tulee vastaan! 

