Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Boss 351 kirjoitti:dyno suoritettu ja luvut ovat teho 600+ / 6100 rpm vääntö 770Nm/5000 rpm . hyvin myös pelaa alkon tuotteella ensi kesänä mennään e85:llä .
Komeet lukemat, onneksi olkoon. Hiton matalalla tulee huipputeho verrattuna mun mosaan, väännöt on taasen aika samalla alueella.
Missä dynotit?
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Boss 351 kirjoitti:dyno suoritettu ja luvut ovat teho 600+ / 6100 rpm vääntö 770Nm/5000 rpm . hyvin myös pelaa alkon tuotteella ensi kesänä mennään e85:llä .
Komeet lukemat, onneksi olkoon. Hiton matalalla tulee huipputeho verrattuna mun mosaan, väännöt on taasen aika samalla alueella.
Missä dynotit?
Missä dynotit?
santala racing .
Paljonko on +600 hv, noin niinkuin tarkasti ottaen, onko 606 hv vai 680 hv? Asialliset möyhyt kyl, tollaiseen early tanariin olis aika makea patti.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3