Blue Oval Bowling Night
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Re: Blue Oval Bowling Night
Ja tässä vielä sama liitetiedostona.
(mun pienellä läppärillä ei tuo Jukan ISO kuva näkynyt kokonaan)
Vapaita paikkoja vielä jäljellä. Varaa heti omasi , ilmoittautumisaika päättyy pian.
(mun pienellä läppärillä ei tuo Jukan ISO kuva näkynyt kokonaan)
Vapaita paikkoja vielä jäljellä. Varaa heti omasi , ilmoittautumisaika päättyy pian.
- Juha -
tämähän on uskisten paikka, eli periaatteessa boikotissa. no ehkäpä geilauksen takia voi periatteita joustaa
MUSTANG 65 HT.
Nyt kun asiasta mainitsit niin joku hämärä muistikuva asiasta tuli itsellekin.vesaahc kirjoitti:tämähän on uskisten paikka, eli periaatteessa boikotissa. no ehkäpä geilauksen takia voi periatteita joustaa

Vielä mahtuu mukaan.
Ilmoittautumisaikaa enää viikko jäljellä!!
-Jukka-
Jos olet ilmoittautunut keilaamaan ja et pääsekään saapumaan paikalle niin pikaisesti infoa Freak Prezidentille sähköpostilla. Osoite löytyy mainoksesta.
Samoin mahdollisia peruutuspaikkoja voi kysellä samaisesta sähköpostiosoitteesta.
Samoin mahdollisia peruutuspaikkoja voi kysellä samaisesta sähköpostiosoitteesta.
-Jukka-
Prkl kun 22.30 asti töitä tuolloin.. 

Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Pistä vähän normaalia pitempiä ja kuivempia puita pesään niin saattaisit ehtiä edes saunaan??Ville K kirjoitti:Prkl kun 22.30 asti töitä tuolloin..

-Jukka-
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
No olihan melkoinen keilakisa....FMOC pytty nro1 tuli itse pressalle mutta valitettavasti FMOC ei tällä kertaa pärjännyt FFCF:lle.Lupasin saunassa ja uhosin että ensi vuonna kiertopalkinto on meidän hyllyssä. Nyt heti kaikki klubilaiset reenaamaan ja poika kotiin ensi vuonna. Onneksi olkoon FFCF ylivoimaisesta voitosta 2014.
Kiitos Jukalle hienosta tapahtumasta. Upeasti järjestetty.
- Juha -
Onnittelut voittajille, kiitokset molemmille kerhoille ja ennekaikkea kiitokset kaikille osallistujille!pokkinen kirjoitti:No olihan melkoinen keilakisa....FMOC pytty nro1 tuli itse pressalle mutta valitettavasti FMOC ei tällä kertaa pärjännyt FFCF:lle.Lupasin saunassa ja uhosin että ensi vuonna kiertopalkinto on meidän hyllyssä. Nyt heti kaikki klubilaiset reenaamaan ja poika kotiin ensi vuonna. Onneksi olkoon FFCF ylivoimaisesta voitosta 2014.
-Jukka-