Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Imuvuoto kuulostais kans syylliseltä.. laita kone käymään ja suihkuttele brake kliineriä imusarjan tienoille, letkuihin ja kaasuläpän tienoille, jos alkaa kierrokset kasvaan niin löyty vuotopaikkakin.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Toisaalta viallinen TPS anturi voi myös nostaa tyhjäkäyntikierroksia satunnaisesti korkealle. Kierrokset jää vaan korkealle ja laskee sitten aikanaan normaaliin. Ihan omakohtaista kokemusta saman ikäkauden Foortista. Mutta jos se jauhaa koko ajan 1800 rpm ettei lämpöisenä normaali oleenkaan niin tuskin TPS ensimmäinen syyllinen on.
Mitenkäs lämpöanturi? Voisiko viallisena aiheuttaa moista jos ei tunne koneen lämmenneen ja säätää syöttöä ja sytkää kylmän koneen säädöillä?