302 kansipahvit

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

302 kansipahvit

Viesti Kirjoittaja BB »

Onko tietoo onko ford käyttäny -75 302 moottorissa alunperin pelti vai massa kansi tiivisteitä.

Kansien oikominen edessä ja mietin paljonko (oikaisen) ilman isompia ongelmia venakoneiston/imusarjan sopivuuden suhteen.
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: 302 kansipahvit

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Kansien tai lohkon höyläämisellä ei ole mitään muuta tekemistä venttiilikoneiston kanssa kuin työntötangon pituus ja piston/valve clearance. Työntötangoksi saattaa tarvita lyhyemmän, riippuu höyläyksien määrästä. P2v clearance tarkistettava.

Imusarja on toinen juttu. Kuten edellä todettu perusoikaisu ei pitäisi aiheutaa mitään ongelmia. Suuremmin otettuna sitten voi tarvita ottaa siivut pois imusarjastakin ja se onkin suht kallista hommaa.

Massatiivisteet siellä on ollut.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin