302 vs H.O

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

302 vs H.O

Viesti Kirjoittaja BB »

Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen :oops:

Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 302 vs H.O

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

BB kirjoitti:Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen :oops:

Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
h.o/351 sytytysjärjestys rasittaa vähemmän, oliko se nyt koneen etupään laakereita, noin niin kuin teoriassa, mutta käytännössä ei mitään merkitystä.
pete74
Addikti
Viestit: 157
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 02:30

Re: 302 vs H.O

Viesti Kirjoittaja pete74 »

Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: 302 vs H.O

Viesti Kirjoittaja BB »

pete74 kirjoitti:Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
Sama vaiva letukassa ja mopessa muistellen muttei maailmaa kaatava.

Taitaa olla aika sama kummalla järkällä ottaa,ei tuosta mitään (ralli)mosaa tulee kumminkaan.
Vastaa Viestiin