Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
302 vs H.O
302 vs H.O
Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen
Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: 302 vs H.O
h.o/351 sytytysjärjestys rasittaa vähemmän, oliko se nyt koneen etupään laakereita, noin niin kuin teoriassa, mutta käytännössä ei mitään merkitystä.BB kirjoitti:Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen![]()
Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
Re: 302 vs H.O
Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
Re: 302 vs H.O
Sama vaiva letukassa ja mopessa muistellen muttei maailmaa kaatava.pete74 kirjoitti:Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
Taitaa olla aika sama kummalla järkällä ottaa,ei tuosta mitään (ralli)mosaa tulee kumminkaan.