Kevyt takavetoinen, kova-alustainen, painava moottori keulalla, eihän siinä mikään rengas pidä kesälläkään, varsinkin jos voimaa on.
Pehmeäjoustoinen auto siirtää painopistettä sinne pitävälle päälle, jarrutettaessa keulaan ja kiihdyttäessä perään.
Kitkat oli nelikkomondeossa ja siihen ne oli käypäset, hiljaiset ja mukavat, myös pitävät.
Erinäköisisten takavetoFordien alla nastarenkaillakin on ollut liukasta.
Liukkaalla jäällä Escort ei edes uusilla nokialaisilla meinannut päästä tasaisella liikkeelle

NelikkoSierra kärsi huonoista nastarenkaista puskemalla risteykset ja mutkat suoraan, käytös parani huomattavasti uusilla nastarenkailla.
Samoin teki Explorer M+S kumeilla, suoraan vaan oli menossa, jos oli vähänkään liikaa vauhtia risteyksessä tai mutkassa.
Nastarenkailla mennään ihan mukavasti nyt.
Repivällä ja riuhtovalla ajotyylillä ei mikään rengas pidä.
Renkaan pito riippuu niin monesta tekijästä.
Ääni molemmille tai ei kummallekkaan.
(olipas ympäripyöreää)