Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ostin tommosta ja aika jännän väristä tavaraa, tumman harmaata.
Onneksi ei kuitenkaan valmiiksi kerman väristä
Olipa yllätys kun tilasin ns. alkuperäisen öljypropun, olikin joku ehtinyt kotomaassa vaihtaa tilalle 14mm kierteellä olevan pultin, eli ei sitte 1/2" sinne sopinut
Ois ollu uus pultti hieno magneetilla oleva...
Ajakaappas noilla mölyöljyillä 15-20 tonnia, kertokaapa sitten kuin pysyy motissa. Kyllä ne pysyy muutamantuhannen ajoilla mitä näillä kesäkattiloilla ajellaan. Nesteen 20w50 kesällä vanhassa kattilassa menee mainiosti, ei tällä täryjyrällä viiti ajaa kesällä kuin 500-1000km.
ROKI kirjoitti:Ajakaappas noilla mölyöljyillä 15-20 tonnia, kertokaapa sitten kuin pysyy motissa. Kyllä ne pysyy muutamantuhannen ajoilla mitä näillä kesäkattiloilla ajellaan. Nesteen 20w50 kesällä vanhassa kattilassa menee mainiosti, ei tällä täryjyrällä viiti ajaa kesällä kuin 500-1000km.
Käyttis Focuksella oon ajanu nuilla Molyilla (5w30) pari vuotta, ei pahaa sanottavaa tosin vuodessa tulee palttiarallaa 10k mittariin. Mustangissa sitten ens kesänä vasta näkee miten toimivat.
Eikösne öljyt kuulu just siellä sisäpuolella ollakkin Aikax monella kotterolla oon kaasutellut elämäni iakana, työn ja huvinkin vuoksi ,koskaan ei ole öljyn aiheuttamaa ongelmaa ollut! Viimmeks 25v sitten oli wanha ooppelin rutku, johon joutu lisätä iso kannullinen öljyä aina kun lähettiin pillun perään.
saa olla erimieltäkin, mutta laittasin koneeseen sitä mitä valmistaja on aikoinaan suositellu. tai viritysasteesta riippuen parempaa.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen