Valvoja: Ville K
Niimpä...ja riippumatta siitä liikutaanko perinteisellä vaiko w-tyylillä...eiku powerillatimppa kirjoitti:Näyttää tossa valkosessa isokorisessa olevan pito ongelmia joka kuskilla,![]()
MITÄ? Ettäkö minä vasepuukkiin...älä höpise.kariboy kirjoitti:Kuvia -> http://s21.photobucket.com/user/kariboy ... lle%202013
Pääsee Tesekin naamakirjaan kurkkaamaan
Ja öitä valvoa Saariselällä...IronHorse kirjoitti:MITÄ? Ettäkö minä vasepuukkiin...älä höpise.Paljo pittää virrata vateria vielä Kaijjaanijoessa enne ku se tapahtuu.
Todellakinkekkonen68 kirjoitti:... ja haikea mieli reissusta on todella.
No pakkohan se oli Norskien kans ottaa drinkkejä yksi meikäläisten aamuyö...ja aamu...niillä kun oli kuulemma vasta iltapäivä menossa. Ovat näet NATO-ajassa eli vuorokausirytmi eri kuin meillä Suomessa!SamiM kirjoitti:Muutaman kuvankin ehdin ottamaan, täällä otoksia.
Kaikista maisemista ei kuvia tarvinnu ottaa, jotkin vain antoi tallentua muistiin.
Ja öitä valvoa Saariselällä...IronHorse kirjoitti:MITÄ? Ettäkö minä vasepuukkiin...älä höpise.Paljo pittää virrata vateria vielä Kaijjaanijoessa enne ku se tapahtuu.
Muistetaaanhan Jukka ostaa sitten enemmän kuin yksi sintti siihen keittoon...ettei käy niinku kerrallisella reissulla siellä Kainuun suunnalla että syötiin suolavedessä lämmitettyjä pottuja muka lohikettonakekkonen68 kirjoitti:Hienoja kuvia on jälleen saatu otettua ja haikea mieli reissusta on todella. Ensi vuonna mennään sitten uudelleen ja nautitaan jälleen tapahtuman antimista ja mukavasta letkeästä seurasta. Mökin pienet puutteet korjataan ja korvataan sitten ens vuoden tapahtumassa ja samalla nautitaan se luvattu lohikeitto mökillä, ala sipulin ja voi sulan kera...
Vuosi vuodelta paranee tapahtuma ja ohjelman anti.
Corralliin on työn alla juttu kuvineen ja julkaistaneen sitten seuraavassa lehdessä.
Jukka