Virranjakaja juttuja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Virranjakaja juttuja

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tälläset porinat tällä kertaa, kertokee joku viisas. Onnistuuko propcompin billetjakajaan istuttaa ignitorin kärjetön paketti. Entiset viritykset kun kyrvähti viron velhojen sähköviritysten johdosta, jaakaja kun on uudenkarhea. Kyseessähän on 390 FE malmikasa,69 Galaxie avossa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Re: Virranjakaja juttuja

Kylläpäs täältä löytyi viisaita roppakaupalla, eipä tuo haittaa kokeilin vain josko joku viisas olis jotain kommentoinut. Asennanpa kuitenkin sen petron vaikka ei sitä olisi siihen suunniteltu, täytyy itse suunnitella ja toteuttaa, kiitti vaan tyhjästä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

ROKI kirjoitti:Kylläpäs täältä löytyi viisaita roppakaupalla, eipä tuo haittaa kokeilin vain josko joku viisas olis jotain kommentoinut. Asennanpa kuitenkin sen petron vaikka ei sitä olisi siihen suunniteltu, täytyy itse suunnitella ja toteuttaa, kiitti vaan tyhjästä.
Kaikki on mahollista kun tekemään aletaan, sinähän sen tiedät. :) Taitaa olla semmonen projekti ettei kukaan ole ennen tehnyt, joten en yhtään ihmettele ettei kukaan vastannut.
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Joo no en minä sitä kylläkään tidä, mutta kun ei kukaan muukaan tunnu tietävän. Mennään sitten perse eillä puuhun, jotainhan tässä on yritettävä. Hyvä kun yksi rohkea vastasi jotakin, tämä yksin keskustelu ei oikein kiinnosta. Katotaan mimmonen läjä tulee, mulla on 6kiloinen leka varalta että jos ei toimi, niin teen siitä alumiini lätyskän.
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

ROKI kirjoitti:Joo no en minä sitä kylläkään tidä, mutta kun ei kukaan muukaan tunnu tietävän. Mennään sitten perse eillä puuhun, jotainhan tässä on yritettävä. Hyvä kun yksi rohkea vastasi jotakin, tämä yksin keskustelu ei oikein kiinnosta. Katotaan mimmonen läjä tulee, mulla on 6kiloinen leka varalta että jos ei toimi, niin teen siitä alumiini lätyskän.
Jos niin huonosti käy että lätyskäksi joutuu pistään, niin siitähän voi arvuutella kävijöillä että mikä se on joskus ollut. :lol:
Vastaa Viestiin