Sivu 1/1

"Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 16:51
Kirjoittaja Poro
Ja hei taas!

Ennenkuin irrotan sisälokarissa olevat pultit tuli mieleen kysyä että onko ne sisälokarin sisäpuolella olevat mutterit hitsattuja vai putooko ne kun irrotan ne?

TT

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 16:52
Kirjoittaja Poro
Perhana, oisko tää ollu alustakysymys? :D
Sama

olis kai, ja siirretty alustapuolelle , T: Pokkinen :D

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 18:59
Kirjoittaja Homer65
Ne on urassa, eikä pääse putoomaan ja alapuolella on vielä jousi vastassa!!

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 21:37
Kirjoittaja shelby-ippe
MOI ! Tässä on varmaan kyse monte carlo tangosta eikä export bracesta ! Sieltä pyöräkotelon puolelta pitäisi löytyä vastamutterit , jotka ovat kiinni eikä pitäisi irrota kun aukaiset sen pultin . Eikös siinä joudu vielä poraamaan yhden reiän sille alimmaiselle pultille .

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 21:43
Kirjoittaja Arto65FB
Mulla on ainakin mutskut irtokamaa ja tosiaan yksi ylimaarainen reika on tehtava.

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 06 Heinä 2011, 21:54
Kirjoittaja Poro
Tulipa taas tyhmä olo kun ajatuksen kanssa katsoin ja käden tönäsin lokarista kokeilemaan muttereita. Oon vissiin liikaa leikkiny noiden tuoreempien kanssa joissa on kunnon sisälokarit... hohhoijjjaa!

No joka tapauksessa se yksi reikä on väännettävä, eli ei ole ihan puhdas bolt-on. Tulee kyllä komee! Ulkonäköähän tässä haetaan eikä toiminnallisuutta! =)

TT

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 07 Heinä 2011, 00:14
Kirjoittaja Antti66HT
jos suoraa tankoa laitat niin varmista välys virranjakajaan... Yks on ainakin saatu tuhottua tolla...

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 07 Heinä 2011, 13:51
Kirjoittaja Homer65
Hoh hoijaa, mitä lienen taas ajatellu!! (...mutta hypätään nyt ensin :roll: ). Näinhän se tosiaan on, mutterit paikallaan ja yksi porattava. On mullakin tollanen ollu, mutta nyt on Maier Racingin, yhdistelmäratkaisu, joka tulee tarkoittamaani paikkaan ja -tavalla. Hep! ja hypätään taas!! 8)

Re: "Monte Carlo" -bar asennus 1966

Lähetetty: 07 Heinä 2011, 22:44
Kirjoittaja Poro
Joo kattelin jo paikallensa että otan ilmanputsarin kotelon irti ja jakajan ja sitten vasta hienosäätölekaa. Hyvä siitä tulee! =)

Ny vaan ku on perinteinen krominen putsarinkotelo ni pitäis vihdoin hommata ne perinteiset venakopatkin, tuo kun ei oikeasti ole cobra.

TT