Sivu 1/1
Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 09:00
Kirjoittaja Vehje
Pitäisi päivittää -66:sen jarrut 1-piirirummuista 2-piirisiksi ja eteen levyt. Mulla on jo eteen Tuumamiehen teettämät korvat jarrusatuloille mutta nyt pitäis päättää tarvitsenko jarrutehostimen vaiko eikö? Taakse kasaan vakiorummut mutta eteen ajattelin laittaa Supran levyt + Saab 900/9000 puristimet jollain vähän pitävämmillä jarrupaloilla.
Onkos jollain Early-Musse jossa levyt edessä mutta ei jarrutehostinta? Kaipaako sitä tehostinta jos vaan on kaikki hilppeet kunnossa?
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 12:45
Kirjoittaja Hardy
Mulla on sellanen Musse johon on tilattu alun perin levyt eteen mutta ei tehostinta. Aika voimalla joutuu jarruttaan mutta siihen on jo tottunut kun muitakaan tehostimia ei ole. Olen harkinnu lisääväni tehostimen tai etsiväni pitävämpiä jarrupaloja.
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 13:13
Kirjoittaja Homer65
Pitkälti makuasia! Tämmöinen tikkujalka tykkä tehostimesta, mutta riskimmät tykkää ilman, siis paljaaltaan ...

..jarruttaa!
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 13:28
Kirjoittaja Make67
Vehje kirjoitti:Pitäisi päivittää -66:sen jarrut 1-piirirummuista 2-piirisiksi ja eteen levyt. Mulla on jo eteen Tuumamiehen teettämät korvat jarrusatuloille mutta nyt pitäis päättää tarvitsenko jarrutehostimen vaiko eikö? Taakse kasaan vakiorummut mutta eteen ajattelin laittaa Supran levyt + Saab 900/9000 puristimet jollain vähän pitävämmillä jarrupaloilla.
Onkos jollain Early-Musse jossa levyt edessä mutta ei jarrutehostinta? Kaipaako sitä tehostinta jos vaan on kaikki hilppeet kunnossa?
Mulla -67:ssa BMW 540:n levyt edessä Wilwoodin satuloilla ja EBC:n paloilla ilman tehostinta. Vakio rummut takana, jarrupaineen säädin konehuoneessa. Kyllä pysähtyy hyvin ja katsastusmiäskin on jokakerta kehunu jarruja...Tehostimen tarve on kyllä mielestäni tottumuskysymys kuten Homerkin totes

.
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 13:54
Kirjoittaja JXA-26
Karailan Ville oli laittanu -70 HT.seen hydraulitehostimen, ja tykkäsi kovasti. Helppo yhtyä mielipiteeseen, kun nyt jonkin verran kurvaillut tuolla kilpuri sn95.lla missä on tuo hydraulinen tehostus, ja poljin tuntuma kokoajan on hyvä eikä jarrut "katoa" heti toisen kerran jälkeen niinkuin alipainetehostin tekee. Mulla -67.ssa normi levyt edessä ja rummut takana, eikä tehostajaa. Enkä ole kaivannut tehostusta.
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 17:52
Kirjoittaja 65HT
Minulla levyt edessä ja rummut takana. Ei tehostinta. Vuorotellen kun ajelee tuon käyttöpelin kanssa kaipaa kyllä tehostinta. Sitten kun pelkästään mustangilla kaahailee tottuu kyllä tehotomatomaankin. Joskus äkkitilanteessa kaipaa myös tehostinta. Joten jos valita pitäisi, tehostin, ehdottomasti.
Re: Jarrutehostin vaiko eikö?
Lähetetty: 30 Kesä 2011, 17:55
Kirjoittaja vesaahc
65 ht/levyt, tehostajaa ei enää ole, tuskin tulen laittamaankaan. ( ja tällä ajelee myös emäntä)
ohjauksen jäykkyys on tässä mallissa enemmänkin huolena.