Sivu 1/1

Lämpömittari II 1966

Lähetetty: 25 Kesä 2011, 19:02
Kirjoittaja Poro
En kehdannut lainata tuota toista, joten oma lanka tästä.

Eli itsellä tuntuu käyvän kone kovin kylmänä varsinkin matkassa. Missä kohtaa kansalla on earlyssä mittari ajossa? Itsellä kuumimmillaan käy siinä T:n kohdalla, muutoin on tuossa "toisessa" viivassa juuri ennen T-kirjainta. Samalla mittarilla ja anturilla ja johdoilla ja muilla on kyllä käynyt myös siellä ihan toisessa tapissa kun kone kävi kuumana, joten itse viisari ei liene jumissa.

Onko mulla vaan termari koko ajan auki?

Kuitenkin jos paikallaan käyttää pitkään ajon jälkeen niin saattaa se ehkä just E:hen osoittaa tuo viisari...

Muistin virkistykseksi kuva mittarista: https://www.gearheadworld.com/images/th ... .jpg&w=287

Timo

Re: Lämpömittari II 1966

Lähetetty: 25 Kesä 2011, 20:38
Kirjoittaja ak72
Poro kirjoitti:En kehdannut lainata tuota toista, joten oma lanka tästä.

Eli itsellä tuntuu käyvän kone kovin kylmänä varsinkin matkassa. Missä kohtaa kansalla on earlyssä mittari ajossa? Itsellä kuumimmillaan käy siinä T:n kohdalla, muutoin on tuossa "toisessa" viivassa juuri ennen T-kirjainta. Samalla mittarilla ja anturilla ja johdoilla ja muilla on kyllä käynyt myös siellä ihan toisessa tapissa kun kone kävi kuumana, joten itse viisari ei liene jumissa.

Onko mulla vaan termari koko ajan auki?

Kuitenkin jos paikallaan käyttää pitkään ajon jälkeen niin saattaa se ehkä just E:hen osoittaa tuo viisari...

Muistin virkistykseksi kuva mittarista: https://www.gearheadworld.com/images/th ... .jpg&w=287

Timo

Kyllä mulla kuuma kesäpäivänä mittari sojottaa suoraan alaspäin. Missään tilanteessa ei ole mennyt yli, visko ja 3-rivinen syyläri pitää huolen siitä. Kuullostais että sulla tosiaan on koko ajan termari auki tai lähes kokonaan.

Re: Lämpömittari II 1966

Lähetetty: 25 Kesä 2011, 21:37
Kirjoittaja 66poni
Mulla neula osoittaa siihen T:n ja E:n väliin. Nousee siihen nopeasti ja pysyy siinä, joten termari ym. lienee kunnossa.