Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
289 ja RPM-imusarja kyseessä.
Tarviiko vedet pudottaa pois ennen irroitusta?
Takaisinlaittaessa riittääkö tiivistemassan lisäys päätyihin, vai jokapuolelle?
Momenttiin vedellään pultit ja vielä oikeassa järjestyksessä.
Muuta mitä kannattaa huomioida?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Juu, vedet pois. Kannattaa puhaltaa termostaatin reijästä paineilmaa vesitilaan, jotta kaikki vesi tulee pois, ehkä jopa jättää hetkeksi kuivumaan. Näin vältetään veden joutuminen öljyn sekaan.
Itse olen käyttänyt Ultra Black liimaa päädyissa, erityis huomio nurkkien kanssa. Korkki tiivistetiä en ole käyttänyt. Jotta saat kansien kanavien tiivisteet oikeaan kohtaan, kannattaa ne laitta pisaroilla pikaliimaa kohdilleen.
Ruuveihin kannattaa laittaa ruuvilukitetta, etteivät lähde löystymään.