Sivu 1/1

289 kansipahvi

Lähetetty: 04 Touko 2011, 20:41
Kirjoittaja mustang68
Niin siinä nyt kävi et tuosta -66 meni todennäköisesti kansipahvi. Ehtihä tuota viikon ajeleekin :evil:
Kuplii jäähyttimessä ja nostaa melkein heti lämmöt tappiin. Termari testattu ja toimii.
Mistä porukka on hommannut yläpään tiivistesatseja ja missä hinnoissa ovat?
Kannattaakohan samalla uusia termari ja vesipumppu?

Re: 289 kansipahvi

Lähetetty: 04 Touko 2011, 22:44
Kirjoittaja jls
Onhan niitä toimittajia, muta tänään viimeksi tilasin tavaraa tuumamieheltä. Hyvä, nopea ja asiantunteva palvelu. Yhdellä puhelulla vastaus noihin kysymyksiin.
www.tuumacid.com

Re: 289 kansipahvi

Lähetetty: 04 Touko 2011, 23:31
Kirjoittaja Arto65FB
mustang68 kirjoitti: Kannattaakohan samalla uusia termari ja vesipumppu?
Termari on helppo testata, kattila levylle porisemaan ja katsoo aukeaako ja sulkeutuuko. Jos kovin ruosteinen lohko, niin voihan pumpun siivetkin hapertua.

Periaatteessa foordin pikkulohkokasi ei ole mikään kansipahvien paukuttelija ja niillä ajelee pitkään, joten ehkä kannattaa selvittää todelllinen syy ja purkaa vaikka pikkasen enemmän kuin olisi tarpeen, niin varmistaa kymmenet tuhannet mailit kansipahvien rempan lisäksi.

Re: 289 kansipahvi

Lähetetty: 05 Touko 2011, 18:02
Kirjoittaja mustang68
Eli todennäköisin syy oli pahvin palamiseen vanha termari joka jumi kiinni (lämpömittari ei silloin toiminu).
Nyt vaihdettu vanha hyllystä joka testattu keittämällä kattilassa ja toimii ainakin jotenkin.

Re: 289 kansipahvi

Lähetetty: 09 Touko 2011, 20:23
Kirjoittaja mustang68
Juu nyt on osat tilattu.
Mikäs noissa on nyt kiloina toi kannen kiristys momentti? Tollasen kyllä löysin 65-72 ft-lbs?
Nii ja mites noissa toi venttiilin säätö, kun on hydrauli nostimet??

Re: 289 kansipahvi

Lähetetty: 12 Touko 2011, 18:04
Kirjoittaja mustang68
Hitto.
Mites toi vesipumppu, tuossa on se parin millin pelti pumpun takana heti ja uusi pumppu on sellainen johon ei sitä tule.
Käykö tuo nyt sitten tuohon paikoilleen? Ei tarttis turhaan purkaa ja kokeilla.