Fox body avokaton koneisto

On sulla muodot Mustangin...
Moilanen87
Tulokas
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 16:11
Auto: Ford Mustang GT Avo 90'

Fox body avokaton koneisto

Viesti Kirjoittaja Moilanen87 »

Tuota joo, tuossa kun nyt sitten aurinkoa on hieman ollu ja lämpöä kanssa niin ajeltiin katto auki. Sitten myöhään illalla ihmeteltiin kun ei ihan katto tuntunu menevän paikalleen niin nätisti kuin aiemmin.
Ja takarontista jostain kuuluu surinaa. Taitaapi olla se katon avaus hilavitkuttimet.
Millainen homma olisi huoltaa. Takapenkit pois? Miten ne lähtee ja tuota mitä nesteitä kenties laitetaan ja niin edespäin jos joku tietää tarkemmin.
Tuota tuota. Eipä muuta tullu mieleen. Ekana ainakin ajattelin että on tosiaan ääni ja tuo katon (hyvin hyvin lievä) temppuilu sulkiessa vähän merkkiä että jotain ongelmaa olisi. Eli tosiaan joku surisee siellä takana aina kun auto on käynnissä.
Ford Mustang GT Convertible -90
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 455
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Fox body avokaton koneisto

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Dexron - 2 ATF sopii siihen pumppuun joka löytyy takapenkin takaa. Ainakin öljynpuute aiheuttaa sakkaavan äänen ja tekee katon nousun aika hengettömäksi. Muistaakseni takapaxin verhoiluja purkamalla siihen pääsee käsiksi parhaiten. Se mikä siellä kokoajan surisee on varmasti vaan bensapumppu.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Fox body avokaton koneisto

Viesti Kirjoittaja Ville K »

mun mielestä takapenkin selkänojan irroittamalla saa helpoiten pumpun näkyviin ja pääsee kaiken lähemmäksi sitä. Muistaakseni ensin pitää irroittaa istuinosa ja sitten selkänoja, mutta mulla ei kyllä juuri nyt ole muistikuvaa kuinka se tehtiin, olikohan istuinosa vaan repimällä ylöspäin ja selkänoja ruuveilla?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Vastaa Viestiin