Jäsenmaksun maksaminen 2011

Vierailijan tietopaketti; mikä on FMOC, miten voit liittyä...

Valvoja: Ville K

Antti66HT
Superpölöttäjä
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...

Jäsenmaksun maksaminen 2011

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Moro,

kun ei posti kulje tänne ulkomaaille, niin saisiko tänne palstalle lyhyen maksu ohjeen?

a
SamiM
Aina äänessä

Re: Jäsenmaksun maksaminen 2011

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Jäseneksi liittyminen tapahtuu suorittamalla jäsenmaksu(-t) alla olevien tietojen mukaan. Muista käyttää viestiä! Ilmoita autosi/-jesi tiedot (malli (GT, HT, FB, Boss, avo, ym.), vuosimalli, moottori, väri, sisusta, rekisteritunnus, VIN-koodi, historia), postiosoitteesi ja puhelinnumerosi sähköpostilla tai soittamalla minulle; sihteeri(häh)mustangclub.fi 046-8762003.

Jäsenmaksun suorittamisen jälkeen kysykää minulta jäsennumeronne. Suorituksen näkyminen FMOC:n tilillä kestää yleensä pari pankkipäivää, joten vastaan kun suoritus on OK. Teen tarkistuksia yleensä iltaisin. Lisää jäsennumerosi foorumin tietoihisi (http://www.mustangclub.fi/board/) ja nimimerkki pokkinen antaa sinulle oikeudet jäsenalueille. Näihin kannattaa varata jonkin verran aikaa, sillä tätä tehdään kuitenkin vapaaehtoispohjalta mutta suurella sydämellä.

Vanhat jäsenet suorittavat maksun käyttämällä jäsennumeroaan ja koko nimeään viestikentässä, lisäksi tietenkin mahdollisten perhejäsenien nimet. Muistin tehdessä tepposet, eli kun jäsennumeroa ei muista tai ole saatavilla, käytetään viestiä. Viestiin kirjoitetaan jäsenien nimet varsinainen jäsen ensimmäisenä ja postiosoite.

Jäsenmaksu
Ford Mustang Owners' Club of Finland ry
IBAN: FI46 8000 1900 5558 56
BIC: DABAFIHH
Varsinainen jäsen 25e
Samaan perheeseen kuuluva perhejäsen 14e
VIITENUMERO: Jäsennumerosta muodostettu 5-merkkinen viitenumero
tai
VIESTI: Jäsenien nimet varsinainen jäsen ensimmäisenä, postiosoite

Jäsensihteeri
Arto65FB
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

SamiM kirjoitti: VIITENUMERO: Jäsennumerosta muodostettu 5-merkkinen viitenumero
Mist se viides numero napataan ja tuleeko alkuun vai loppuun?
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Viesti Kirjoittaja hannu »

Arto65FB kirjoitti:
SamiM kirjoitti: VIITENUMERO: Jäsennumerosta muodostettu 5-merkkinen viitenumero
Mä ainakin maksoin pelkällä viitenumerolla, joka oli jäsennumero + 1 lisänumero lopussa, oli laskussa valmiina, viitenumeron kohdalla.
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

hannu kirjoitti:
Arto65FB kirjoitti:
Mä ainakin maksoin pelkällä viitenumerolla, joka oli jäsennumero + 1 lisänumero lopussa, oli laskussa valmiina, viitenumeron kohdalla.
Kuin myös.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mulla herjasi viitettä 12911 ettei worki. Perinteisellä viestillä meni lävitse. Jumaleissani, viime jäsenmaksustahan on aikaa vasta vissiin 3 kk? Kyllä joutuu tiheään maksamaan :lol:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
SamiM
Aina äänessä

Arto65FB kirjoitti:Mist se viides numero napataan ja tuleeko alkuun vai loppuun?
SamiM kirjoitti:Vanhat jäsenet suorittavat maksun käyttämällä jäsennumeroaan ja koko nimeään viestikentässä
Jäsenien ei tarvitse viitenumeron muodostamisesta murehtia, koska se on muodostettu heille valmiiksi jäsenmaksulaskuun. Tähän kirjoittamani ohje koskee siis sellaisia, joilla ei jostain syystä tuota jäsenmaksulaskua ole käsillä.
Fastback kirjoitti:Mulla herjasi viitettä 12911 ettei worki. Perinteisellä viestillä meni lävitse. Jumaleissani, viime jäsenmaksustahan on aikaa vasta vissiin 3 kk? Kyllä joutuu tiheään maksamaan :lol:
Herjasi siksi, että tuo ei ole oikea viitenumero jäsennumerostasi, löydät oikean viitenumeron jäsenmaksulaskustasi.

:)
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Fastback kirjoitti:Mulla herjasi viitettä 12911 ettei worki. Perinteisellä viestillä meni lävitse. Jumaleissani, viime jäsenmaksustahan on aikaa vasta vissiin 3 kk? Kyllä joutuu tiheään maksamaan :lol:
:shock: Niin no. Ei ol häpee olla nopee ja maksaa ajoissa :pehva:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Nasse
Aktiivi
Auto: -68 HT Projekti

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Herjasi siksi, että tuo ei ole oikea viitenumero jäsennumerostasi, löydät oikean viitenumeron jäsenmaksulaskustasi.

Mulla herjasi laskussa olevaa? No viitteellä kelpas, onneks oli näitä ohjeita täällä.
SamiM
Aina äänessä

Nasse kirjoitti:

Mulla herjasi laskussa olevaa? No viitteellä kelpas, onneks oli näitä ohjeita täällä.
Tarkistin asian ja sun kohdalla oli väärin tuo viitenumero. Pahoittelen, korjasin oikeaksi niin tulevaisuudessa toimii. :)
Vastaa Viestiin