Sivu 1/1

Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 16 Tammi 2010, 19:58
Kirjoittaja jallu64
Jospa tollaisen tekisi tuohon tulevaan klooniin,mitäs palikkaa laitetaan että lähelle päästäisiin ulkonäössä ja tehoissa?

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 17 Tammi 2010, 09:12
Kirjoittaja jallu64

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 17 Tammi 2010, 13:16
Kirjoittaja PeteP

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 27 Tammi 2010, 13:24
Kirjoittaja 1969
Itse tekisin jomman kumman näistä:

351C 4V closed chamber rautakannet. Budjetista riippuen stroker-kit tai ilman. Peltisarjat, Holley strip dominator tai funnelweb, mekaaninen rullanokka. Vakiotilavuudella riittävästi puristuksia ja sellainen nokka jolla laulaa vähintään 7000-7500, että kannet alkavat pääsemään oikeuksiinsa. Tietenkin kova laatikko, tiuha välitys ja 850 tuplapumppu.

302Boss: Dart lohko, Stroukkiakseli, iso poraus, C3 tyyppiset nascar kannet, FPA peltisarjat. Eli ulkonäöllisesti pikkubossia muistuttava, mutta tilavuudeltaan ja kansiltaan jotain ihan muuta. Mataladekkiseen lohkoon tarkoitettu yates imusarja jne. Isoin näkemäni pikkuboss on MPG:n engine mastersiin tekemä 408.

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 17:25
Kirjoittaja jallu64
ebayssa on myynnissä tuollainen.Onko se alkuperäinen?Hinta on kyllä aika suolainen.Tehdäänkö noita uustuotantona?

http://global.ebay.com/Rare_1969_70_Bos ... 00864/item

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 08:25
Kirjoittaja Mexico65
jallu64 kirjoitti:ebayssa on myynnissä tuollainen.Onko se alkuperäinen?Hinta on kyllä aika suolainen.Tehdäänkö noita uustuotantona?

http://global.ebay.com/Rare_1969_70_Bos ... 00864/item
Alkuperäiseltä näyttää ja onkin.
Tosin jos todella tuollaista haluat, niin puoleen hintaan löytyy täältä Suomestakin, ihan meidän omista myynti ilmoituksista.
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... =17&t=1067

Re: Klooni 302 ja 351 bossit

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 09:28
Kirjoittaja jallu64
En kyllä tuota ostaisikaan,aivan sikahinta!Hyvä tietää että täältäkin saa.