Flowtech pakosarjan asennus
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Flowtech pakosarjan asennus
Tulipa hauska ongelma kun laittelin uusia pakosarjoja paikoilleen. Ensiöputket on niin suuria ja mutkalla että vasemmalle puolelle ei saa kahta pulttia edes paikoilleen kanteen. Saapa nähdä kuinka toisen puolen kans käy. Kuinkakohan nopeasti alkaa tiivisteet vuotaa? Laippa kun ei ole kuin 5mm paksua ja takimmainen putki on vielä sellainen että laippa piti katkaista asennuksen takia. Toinen puoli pitää ilm. laittaa kolmeen palaan, ainakin ohjeen mukaan.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Flowtech pakosarjan asennus
mihin koneeseen?
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Flowtech pakosarjan asennus
90 gt 5.0 on auto. Tiesin kyllä että halvoissa sarjoissa saattaa olla jotain pientä...
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Flowtech pakosarjan asennus
joskus tappelin vastaavan ominaisuuden kans 67:ssa, kun huonosti menevät pultit laittoi ensin, niin sitten sai kaikki laitettua. eli nämä pultit ensin pakosarjan laippojen läpi ja sitten sovittelemaan laippaa kohdalleen.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Vastaavasti jouduin omaani laittamaan. Taisivat vielä olla "merkittömät" flowtechit. Huom. : moottori vasta pukissa.musse67 kirjoitti:joskus tappelin vastaavan ominaisuuden kans 67:ssa, kun huonosti menevät pultit laittoi ensin, niin sitten sai kaikki laitettua. eli nämä pultit ensin pakosarjan laippojen läpi ja sitten sovittelemaan laippaa kohdalleen.
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Saako udella paljonko maksoi halvat pakosarjat, meinaan kun omia BBK:n sarjoja pidin halpoina, ja ne solahti paikoilleen ilman ongelmia, kuskinpuolelta joutui ainoastaan öljytikun irroittamaan lohkosta että sai pakosarjan solahtamaan paikalleen.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Flowtech pakosarjan asennus
150e maksoi pitkät sarjat kaikkineen. Ei pysty laittamaan niitä kahta pulttia jos ei lyö putkia lommolle. On niin ahdas paikka että pultin kanta ei mahdu edes reikään niin että se olisi suorassa. Pitääköhän vielä ottaa irti ja lämmittää punaiseksi ja tehdä kuoppa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Mulla ollut earlyn hedmanin ja hookerin sarjat samanlaisia, eli normaalia. Ensin hankalat pultit peltisarjan reiän läpi. Peltisarjan laippaa sitten pulttia kiristäessä lähemmäs pikkuhiljaa, tiivistettä unohtamatta. Niitä sitten kun vuoron perään kiristelet ettei ala kinnaamaan, nii njo meneekin tunti per puoli. Earlyssa 351:n kanssa on kaikenlisäksi välttämätöntä irroittaa moottori kiinnikkeistään, ja sirtää tarjolla olevat välykset yhdelle puolelle, sekä siirrellä konetta ylös alas tarpeen mukaan. Jälki kiristystä ei pidä unohtaa, koska löystyvät varmasti. Voi kun sais joskus aikaiseksi porata pultteihin reijät ja lanka lukitus käyttöön.
velä yksi sana: Accufab.
Antti
velä yksi sana: Accufab.
Antti
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Onko pienikantaiset ruuvit käytössäPappacosworth kirjoitti:150e maksoi pitkät sarjat kaikkineen. Ei pysty laittamaan niitä kahta pulttia jos ei lyö putkia lommolle. On niin ahdas paikka että pultin kanta ei mahdu edes reikään niin että se olisi suorassa. Pitääköhän vielä ottaa irti ja lämmittää punaiseksi ja tehdä kuoppa.

- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Samat ongelmat, pieni kantaisilla ja kuusiokolo pulteilla, ainakin täällä päin.SamiM kirjoitti:Onko pienikantaiset ruuvit käytössäPappacosworth kirjoitti:150e maksoi pitkät sarjat kaikkineen. Ei pysty laittamaan niitä kahta pulttia jos ei lyö putkia lommolle. On niin ahdas paikka että pultin kanta ei mahdu edes reikään niin että se olisi suorassa. Pitääköhän vielä ottaa irti ja lämmittää punaiseksi ja tehdä kuoppa.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Jep mukana tuli melko pienikantaiset ruuvit, normi kuuskolot on isompia.
Toisen puolen asennuksessa meni pari tuntia. Kaikki pultit sopi, mutta lohkolämmitin jäi tosi häjyyn rakoon. Tuskin selviää sulamatta, ja lohkossa ei taida olla parempaakaan paikkaa, ja lyötävää vastusta ei kannata edes siirtää.
Toisen puolen asennuksessa meni pari tuntia. Kaikki pultit sopi, mutta lohkolämmitin jäi tosi häjyyn rakoon. Tuskin selviää sulamatta, ja lohkossa ei taida olla parempaakaan paikkaa, ja lyötävää vastusta ei kannata edes siirtää.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Kyllä se on samanlaista askartelua 302n kanssakin, ainakin Hedmanin sarjoilla.Antti66HT kirjoitti:Mulla ollut earlyn hedmanin ja hookerin sarjat samanlaisia, eli normaalia. Ensin hankalat pultit peltisarjan reiän läpi. Peltisarjan laippaa sitten pulttia kiristäessä lähemmäs pikkuhiljaa, tiivistettä unohtamatta. Niitä sitten kun vuoron perään kiristelet ettei ala kinnaamaan, nii njo meneekin tunti per puoli. Earlyssa 351:n kanssa on kaikenlisäksi välttämätöntä irroittaa moottori kiinnikkeistään, ja sirtää tarjolla olevat välykset yhdelle puolelle, sekä siirrellä konetta ylös alas tarpeen mukaan. Jälki kiristystä ei pidä unohtaa, koska löystyvät varmasti. Voi kun sais joskus aikaiseksi porata pultteihin reijät ja lanka lukitus käyttöön.
velä yksi sana: Accufab.
Antti
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Antti66HT kirjoitti: velä yksi sana: Accufab.



65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Tuota varmaan meinaa: http://www.accufabracing.com/exhaust.htmMexico65 kirjoitti:Antti66HT kirjoitti: velä yksi sana: Accufab.![]()
![]()
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Flowtech pakosarjan asennus
Nimen omaan. Jos toimitus aika natsaa, niin tuolta ostaisin. Kalliimpi kuin hedman, mutta Hookerin SC:n kanssa ei enään suurta hinta eroa. Itse olin hieman hitaasti liikkeellä, niin piti sitten laittaa Hookerit...Drummer kirjoitti:Tuota varmaan meinaa: http://www.accufabracing.com/exhaust.htmMexico65 kirjoitti:Antti66HT kirjoitti: velä yksi sana: Accufab.![]()
![]()