Sivu 1/1
Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 28 Touko 2009, 13:28
Kirjoittaja Mach73
Löytyi tuolta naapurimaasta mielenkiintoinen projekti myynnissä: kuka uskaltaa olla erilainen?
http://www.blocket.se/stockholm/Mustang ... ?ca=11&w=3
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 28 Touko 2009, 22:57
Kirjoittaja baumann
Moi,
No jo on vempele! Ei sitä nyt ihan kaikkea pitäisi sallia. Tulee mieleen se vanha leffa "Harold and Maud" jossa kundi tuunaa Jaguar e-typen pakuksi. Oikeammin sanottuna ruumisautoksi. Sitten se ajaa 240 lasissa moottoritiellä. Mutta se oli leffaa varten eikä oikeasti käyttöön.
t. Marc Baumann, SVT Cobra 96
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 29 Touko 2009, 04:09
Kirjoittaja Fastback
Voi oksennus.
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 29 Touko 2009, 11:22
Kirjoittaja Tapsa
Hurrit on aina tykänneet "piilo" farkuista tai mikä sedan delivery,sport wagon millä niitä sitten nimitetäänki.. jos ei niitä muuten ole saatavilla
niin sikäläiset pelti-pelle pelottomat niitä väsäävät sitten. Aihioita heiltä löytyy hieman helpommin kuin meillä.
Olen nähnyt kerran early mustin stw pinton katolla ja luukulla, olikohan kattoraudatkin vielä..
Että tää ilmiö ei ole mikään uusi.. tämäkin projekti on sitten tosi vaiheessaan,väsähtikö...
lintulauta vielä pyrstön päälle..

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 30 Touko 2009, 08:28
Kirjoittaja FINGT
pakkoko se on Mussestaki tehdä farmari-Taunus

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 30 Touko 2009, 11:41
Kirjoittaja munmummu69
Lähestulkoon yhtä uniikki ajatus kuin kahdentaa mussen takavalot. Ei oo sellasia(kaan) hyvännäkösiä vielä näkynyt. Nää on aina tollasia pakettiautoja isolla peellä. Jos joku viittis joskus lähteä liikkeelle FB:n katosta (nimenomaan vaan katosta) ja rakentaa siitä farkkuun 'yläosan', niin lopputulos olisi ehkä parempi. Mahtaakohan näiden rakentajat estetiikkaa ajatella, tarpeissa on kai enemmänkin tavaran roudaus.
Tollasessa farkussa on kyllä sellainen hyvä puoli, että voisi tehdä rehellisesti kaksipaikkaisen ilman että takatila menee ihan hukkaan. Voisi vapautuneesti laittaa malmia konehuoneeseen kantavuudesta pahemmin välittämättä.
Voishan sen tehdä kyllä roadsterinakin... mihis mä mun lääkkeet laitoin.

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 01 Kesä 2009, 21:33
Kirjoittaja Aku_81
FINGT kirjoitti:pakkoko se on Mussestaki tehdä farmari-Taunus

Taunus mikä taunus

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 01 Kesä 2009, 22:28
Kirjoittaja 2065
kauhee

-kasa

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 02 Kesä 2009, 10:35
Kirjoittaja Mexico65
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 02 Kesä 2009, 12:39
Kirjoittaja PeteP
Manalan vankkuri,

ehkä se Mustang harrastajan viimminen ruisinki voisi hoitua tommosella kohti:

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 21:17
Kirjoittaja Lauri
Onko nuo nyt yhtään sen kauheampia kuin Camaro/Firebird pick-upit?

Oikeastaan nuo earlyistä tehdyt on ihan siedettävän näköisiä, erityisesti sininen. Fox-body lienee helpoin tehdä LTD:stä (?) vaihtamalla Mustangin keula.
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 21:31
Kirjoittaja Fastback
Samalla vaivalla hankkisi farmari tanarin ja ajelisi sillä tyytyväisenä

Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 19:32
Kirjoittaja Lauri
Fastback kirjoitti:Samalla vaivalla hankkisi farmari tanarin ja ajelisi sillä tyytyväisenä

Tuossa on aika iso ristiriita. Ei Taunuksella ole voinut ajella tyytyväisenä edes uutena.
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 06 Kesä 2009, 14:05
Kirjoittaja Fastback
Lauri kirjoitti:Fastback kirjoitti:Samalla vaivalla hankkisi farmari tanarin ja ajelisi sillä tyytyväisenä

Tuossa on aika iso ristiriita. Ei Taunuksella ole voinut ajella tyytyväisenä edes uutena.
Saisi olla tyytyväinen itseensä ettei mennyt turaamaan mustangia wagoniksi.
Re: Erilainen Musseprojekti
Lähetetty: 01 Joulu 2009, 22:23
Kirjoittaja Drummer
Vähän nuupahtanut topiisi mut nostetaan vähän...
Farkkujahan täällä jo olikin, mutta on Musseista muitakin "hyötykuljettimia" näköjään nikkaroitu

:
Back in 1965/66 a company called Beverly Hills Mustang LTD (9280 Alden Drive Beverly Hills, California) custom built some Mustangs into Mustero's. Maximum 50 were probably made. Acc. to his report the company was authorised by Ford to change the body parts as well as engine, transmission and exhaust parts. The modifications were priced at about 6500$, an unbelievable sum, as you could buy a Shelby Cobra for this amount.
Tuommoisiakaan en oo ennen nähnyt, pienille Musseharrastajille isokoppia

:
Tuolta lisää:
http://freenet-homepage.de/pony/joke.htm