Sivu 1/1
Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 25 Helmi 2009, 19:29
Kirjoittaja voxagent
Piti pudottaa 5.0 noin vaan 66:n konehuoneeseen, mutta moottorityynyissä on jotain häikkää. Repro-bracketteihin laitetut läpipultti-malliset kumit on leveyssuunnassa liian kaukana moottorin pultinreistä. Onko näitäkin nyt sitten erilaisia?
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 25 Helmi 2009, 22:34
Kirjoittaja timppa
Löytyyhän noita aikas monta erilaista
http://npd.dirxion.com/Main.asp
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 26 Helmi 2009, 16:32
Kirjoittaja voxagent
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 26 Helmi 2009, 20:02
Kirjoittaja Homer65
Näyttäis mun silmiin ainakin siltä, ettei olisi alkuperäiset kiinnikkeet. Alkuperäiset tulee koriin kiinni 3.lla pultilla, ainakin -65.ssa. Noissa kuvissakin näyttäis oleva kolmas reikä tyhjänä, näkyy osittain käikäleen yläpuolella. Uskoisin koneen paikan muuttuvan ylöspäin jos olis kolmepulttinen kiinnitys. Täähän ei ole sitten tieto vaan mutua.
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 26 Helmi 2009, 20:22
Kirjoittaja voxagent
Näitä bracketteja myy kaikki Mustang putiikit päivityksenä 65:seen ja kutosesta kasiin muutokseen. Mustang Monthlyn sivullakin on kuva:
http://www.mustangmonthly.com/projectbu ... to_25.html
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 26 Helmi 2009, 20:40
Kirjoittaja Homer65
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 26 Helmi 2009, 21:17
Kirjoittaja Make67
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 27 Helmi 2009, 14:59
Kirjoittaja JYK-90
Sama täällä. Pitkään kanssa ihmettelin miten saisin koneen istumaan vakio kumityynyillä, kunnes ratkaisu löytyi TCP:ltä!

Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 27 Helmi 2009, 18:20
Kirjoittaja voxagent
TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 27 Helmi 2009, 20:03
Kirjoittaja Homer65
voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 28 Helmi 2009, 15:57
Kirjoittaja Make67
Homer65 kirjoitti:voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.
Perkele, mulla oli viimevuotisen Ahveniston kurmuutuksen jäljiltä molemmat moottori"tyynyt" täysin säpäleinä!! Kun nostin koneen pois niin molemmat korvakkeet kahtena palasena eli kumit revenneet kokonaan. Moottori siis vain lepäs siinä aisoilla eikä ollu enään kiinni rungossa millään

???
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Lähetetty: 01 Maalis 2009, 21:35
Kirjoittaja Homer65
Make67 kirjoitti:Homer65 kirjoitti:voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.
Perkele, mulla oli viimevuotisen Ahveniston kurmuutuksen jäljiltä molemmat moottori"tyynyt" täysin säpäleinä!! Kun nostin koneen pois niin molemmat korvakkeet kahtena palasena eli kumit revenneet kokonaan. Moottori siis vain lepäs siinä aisoilla eikä ollu enään kiinni rungossa millään

???
Haa!! Mulla oli sentään hantinpuolelta lähes puolet kiinni. Saataa yllättää ikävästi jos polkasee hiukan!