Sivu 1/1

totalcontrolproducts etupää setti.

Lähetetty: 09 Loka 2008, 16:29
Kirjoittaja mave
http://totalcontrolproducts.com/fcoc-fd.html
http://totalcontrolproducts.com/vas_bolton-co.html
Moro, onks kokemusta tollasesta setistä? tarkotus laittaa maverickkiin, ehkä.
Kuinkahan paljon "iskaritorneista" voi ottaa pois, jos tämmösen coil-over setin laittaa? Pitäis Saada lisää tilaa isoille pakosarjoille, painoa pois, lisää ajettavuutta kovissa yli 200km/h nopeuksissa.
Jos joltain foorumilaiselta löytyy "amerikan" tuttuja jotka vois tietää asiasta, niin olisin
kiitollinen tiedoista. Setti ei ole halpa niin ei viiti muuten vaan ostaa pois. Tärkein asia
olis toi että saataisiin iskari torneja pienennettyä ehkä tulevaa isompaa mottia varten
tai jopa ahdinta varten.

T. Juho Yijälä

Re: totalcontrolproducts etupää setti.

Lähetetty: 09 Loka 2008, 18:24
Kirjoittaja Fastback
mave kirjoitti:http://totalcontrolproducts.com/fcoc-fd.html
http://totalcontrolproducts.com/vas_bolton-co.html
Moro, onks kokemusta tollasesta setistä? tarkotus laittaa maverickkiin, ehkä.
Kuinkahan paljon "iskaritorneista" voi ottaa pois, jos tämmösen coil-over setin laittaa? Pitäis Saada lisää tilaa isoille pakosarjoille, painoa pois, lisää ajettavuutta kovissa yli 200km/h nopeuksissa.
Jos joltain foorumilaiselta löytyy "amerikan" tuttuja jotka vois tietää asiasta, niin olisin
kiitollinen tiedoista. Setti ei ole halpa niin ei viiti muuten vaan ostaa pois. Tärkein asia
olis toi että saataisiin iskari torneja pienennettyä ehkä tulevaa isompaa mottia varten
tai jopa ahdinta varten.

T. Juho Yijälä
Taitaa parillakin kerholaisella olla tuollaiset etupäät. Toinen vaihtoehto on Mustang II tyyliset etupäät kuten Heidt`s Hot Rod Shopin tekelee. Niitä tuo maahan mm. US Parts. Sillä voit poistaa jousitornit vallan ja asentaa sinne vaikka 429 Bossin.

Kuva

Jos vastaava mutta vahvempi etupää kiinnostaa, niin Martz Chassis tekee vastaavaa, mutta paksummasta tavarasta.
http://www.martzchassis.net/mustangfrontinstall

Kuva

Re: totalcontrolproducts etupää setti.

Lähetetty: 09 Loka 2008, 19:16
Kirjoittaja Homer65
mave kirjoitti:http://totalcontrolproducts.com/fcoc-fd.html
http://totalcontrolproducts.com/vas_bolton-co.html
Moro, onks kokemusta tollasesta setistä? tarkotus laittaa maverickkiin, ehkä.
Kuinkahan paljon "iskaritorneista" voi ottaa pois, jos tämmösen coil-over setin laittaa? Pitäis Saada lisää tilaa isoille pakosarjoille, painoa pois, lisää ajettavuutta kovissa yli 200km/h nopeuksissa.
Jos joltain foorumilaiselta löytyy "amerikan" tuttuja jotka vois tietää asiasta, niin olisin
kiitollinen tiedoista. Setti ei ole halpa niin ei viiti muuten vaan ostaa pois. Tärkein asia
olis toi että saataisiin iskari torneja pienennettyä ehkä tulevaa isompaa mottia varten
tai jopa ahdinta varten.

T. Juho Yijälä
HH.n pojat voi kertoilla varmaankin lisää, kun ovat niitä useammakin laittaneet.

Re: totalcontrolproducts etupää setti.

Lähetetty: 09 Loka 2008, 19:18
Kirjoittaja mave
Kiitos vinkeistä. Tosta kun sais varmuuden että paljonko tolla total control productsin
setillä sais pois noista iskari torneista, niin olis hyvä. Sit sinne vois jotain ISOA tunkee
ja jopa ahdettuna! Se on toi vauhti ihme asia kun mikään ei riitä, 10.50s ei tunnu
enää miltään katuautossakaan! :evil:

Re: totalcontrolproducts etupää setti.

Lähetetty: 09 Loka 2008, 19:32
Kirjoittaja Fastback
RRS online tekee coilover settejä fordeihin. Kaverin autosta leikattiin varmaan 25cm syvät lovetukset pyörätorneihin RRS:n kitin avulla. RRS:n etu on siinä, että eliminoituu ylätukivarren kiinnityspisteet jota TCP:n tai Global Westin vastaaat eivät tee. Ts. eli tilaa voi tehdä tosissaan paljon. Sanotaan myös, että RRS:n setillä auto ei enää käänny vaan se kaartaa - tiedä sitä sitten. Hintaa RRS:llä on n. 3000 usd.

http://www.rrs-online.com/frontcoilovers.php

tässä rrs:n video youtubesta:


videolta näkyy paljonko tilaa jää, sitä jää paljon!



tässä notsaus kitin asennus video... tuo kyllä kannattaisi kanttailla ite tarpeeksi paksusta levystä, hitsailla kiinni kevyesti, laikata muotoon ja hitsata edestä ja takaa kiinni.

-jari-