Sivu 1/1
isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 25 Syys 2008, 21:04
Kirjoittaja paltant.ponitalli
kävin katastuksessa,toinen takaiskari nöyrtyny.mitäs muita järkeviä vaihto ehtoja mahtais olla ku perus konit,mun tapaukseen isolohko auto ja käyttö tarkotus kallistunu kovin tripin suuntaan+tietenki nokut ruissinki ja siirtymä draivit.joskus oli ainakin mäkpersoni tyyppistä jousi päälystäisiä.mikäs järki niissä?
Re: isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 25 Syys 2008, 21:15
Kirjoittaja PeteP
Re: isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 26 Syys 2008, 03:16
Kirjoittaja Fastback
Jos krääkreis on tavoitteena, niin cal-tracsit ja ranchon säädettävät ja eteen 10/90 iskarit. Alkaa vetarit nöyrtyä.
Re: isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 27 Syys 2008, 13:00
Kirjoittaja paltant.ponitalli
kitoos ! nyt tarkistamaan nämä tärpit.
Re: isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 27 Syys 2008, 13:47
Kirjoittaja paltant.ponitalli
no jo on sydeemi toi cal-tracks ! oppia ikä kaikki ei o tullu enne vastaan.korvaako toi siis kokonaan iskarit sekä traction partsit.sieltä löyty myös linkkejä talleihin.mut leima tars saara ny ens hättäseen.mut hieno oivallus hieno.
Re: isokoppaseen takaiskarit
Lähetetty: 28 Syys 2008, 21:28
Kirjoittaja Fastback
paltant.ponitalli kirjoitti:no jo on sydeemi toi cal-tracks ! oppia ikä kaikki ei o tullu enne vastaan.korvaako toi siis kokonaan iskarit sekä traction partsit.sieltä löyty myös linkkejä talleihin.mut leima tars saara ny ens hättäseen.mut hieno oivallus hieno.
Se korvaa traction barssit, mutta iskarit ja lehtijouset pitää olla siitähuolimatta. Sitten kun alkaa kumi pitämään ja keula nousemaan niin alka kori menemään korkkiruuville.