Sivu 1/1
-91 Mustangin koodit
Lähetetty: 23 Loka 2004, 15:12
Kirjoittaja uke
Yritin tsekata koodeja corralin sun muitten ohjeiden mukaan mutta....Paprujen mukaan volttimittari kytketään liittimeen nro4 ja liittimestä nro2 viedään piuha "self test inputtiin".Luonnollisesti minun tapauksessa nämä kyseiset reiät olivat typö tyhjät!Ei piuhoja tai mitään muutakaan vain tyhjät reiät.Mihinkähän -ttuun ton volttimittarin tunkis vai voiskohan noita muita liittimiä käyttää?Onko kellään kokemuksia tosta testauksesta?Minkälaista kiirettä siinä saa pittää että ehtii nuita koodeja lueskella.Nim.Tietämätös
Lähetetty: 23 Loka 2004, 15:55
Kirjoittaja Vee8
Ootko nyt ihan varma liitinnumeroiden oikeellisuudesta? Kyllä ne pitää kaikissa autoissa olla samoilla kohdin. Sinänsä voi olla helpompaa unohtaa toi volttimittari ja lukea koodit kojelaudan valosta. Edelleen toki pitää liittää se kakkonen self-testiin (erillinen piuha). Jos niitä ei tosiaan ole, voi olla joku pöljä turmellu jostain syystä liitintä.
Lähetetty: 23 Loka 2004, 16:44
Kirjoittaja uke
Joo ei tässä ole oikeen varma enää mistään.Boxissa lukee eec test ja siihen tulee 4 piuhaa yhteen reikään tulee tuplajohto onko tämä nr 2vai3?Noissa ohje kuvissa ylemmällä rivillä on 2 reikää ja alemmalla 4 mutta tossa boxissa on monenmuotoista tyhjää reikää.Siitä mittarivalosta:En ole tosiaankaan yrittänyt sitä kautta kun en oikeen tiedä onko nuo ihan kondiksessa kun virta-asennossa palaa ainoastaan latauksen merkkivalo?
Lähetetty: 23 Loka 2004, 19:05
Kirjoittaja Vee8
Muistaakseni ainakin Broncon liittimessä on numerot, Mustangista en ole kattonu. Valo ei vissiin pala muullon kun on syytä, en muista ihan varmaks. Muista lukea liittimiä 'asiakaspuolelta'.
Lähetetty: 23 Loka 2004, 19:57
Kirjoittaja uke
Mussen piuhoja ei ole numeroitu.Ehkä on parempi yrittää tätä niiden mittarivalojen kautta.Kiitosta vaan paljon näistä neuvoista,saas nähdä miten käy huomenna täytynee yrittää paremmalla onnella jos sillä nyt tämän kanssa on jotain tekemistä.