Manuaalia Mustangiin....
-
Ponytail
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 30 Heinä 2008, 11:01
- Auto: Ford Mustang Sportsroof -69
- Paikkakunta: Järvenpää
Manuaalia Mustangiin....
Hei Velhot,
kasvi alkoi itää minunkin päässäni ja niinpä huomasin ostaneeni itselleni työmaan, 69-Sportsroofin, siis voimapaketti 302+C4.........,
mutta kun auto nyt menee sitten täydelliseen remonttiin ja purkuun, ajattelinkin samantien manuaalivaihteistoa, koneeksi tulee 351C, ja asiaan vihkiytyneiltä olenkin oppinut että joku Tremec olisi tämänpäivän juttu, alunperin tietysti mielessä kävi Toploader, kuinkas muuten, mutta kun autosta ei kuitenkaan olla haaveilemassa sikaorkkismatchin'numbers-versiota, ajattelin nyt näin...alalta sivussa olleena olen pudonnut täysin kehityksestä, joten kaikenlainen tietous olisi varteenotettavaa....,
siis jos jollain on tietoa tai se kuuluisa kaveri on tehnyt sellaisen, ottakaas kantaa...,
niitähän siis on näemmä 5- sekä 6-vaihteisena...kiitän ja kumarran....
kasvi alkoi itää minunkin päässäni ja niinpä huomasin ostaneeni itselleni työmaan, 69-Sportsroofin, siis voimapaketti 302+C4.........,
mutta kun auto nyt menee sitten täydelliseen remonttiin ja purkuun, ajattelinkin samantien manuaalivaihteistoa, koneeksi tulee 351C, ja asiaan vihkiytyneiltä olenkin oppinut että joku Tremec olisi tämänpäivän juttu, alunperin tietysti mielessä kävi Toploader, kuinkas muuten, mutta kun autosta ei kuitenkaan olla haaveilemassa sikaorkkismatchin'numbers-versiota, ajattelin nyt näin...alalta sivussa olleena olen pudonnut täysin kehityksestä, joten kaikenlainen tietous olisi varteenotettavaa....,
siis jos jollain on tietoa tai se kuuluisa kaveri on tehnyt sellaisen, ottakaas kantaa...,
niitähän siis on näemmä 5- sekä 6-vaihteisena...kiitän ja kumarran....
Re: Manuaalia Mustangiin....
Niitähän on sitten monta kuuluisaa...? automaatista manuaaliin ei ole ihan helppo ja halpatie. moottorista KAIKKI taaksepäin menee uusiksi.manuaalista automaattiin
taas hieman helpompi. mutta kun kerrankysyit asiasta ja olet orientoitunut
kaiken muuttamiseen/rakentamiseen >kytkinpoljin toimintalaitteeineen varmaan ensimmäinen asia mikä tulee ensimmäisenä eteen,ajattelitko
rakentaa osista /osakerrallaan. sitten vaadittavista osista: ,laatikko, vaihdekeppi kytkinkoppa,välipelti startti,vauhtipyörä,
manuaalille sopiva kampura,laatikonkiinnitys,kokokardaani,pilottilaakeri ,mahdollisesti
jarrupoljin, kytkinasetelma,painelaakeri aikamoinen osametsästys tiedossa täällä ainakin ja aikaakin saa oikeesti varata.
tai ostatko suht valmissarjan usasta hinta n.5000euroa tänne , sillä selviää suht helposti.
näin lyhyesti kerrottuna 5-speed Tremeccejä saatavina TKO -500 JA TKO-600 sarjaisina ja eri välitys suhteilla Street ja Road Racing versiot
SIXspeed/rod on enemmän rodilaatikko ja tehonkesto rajallinen, en välttämättä suosittele koska osien yms saanti/sopivuus voi olla vaikea-pikkulohkon perään.
TKO-600 kestää varmasti 600LBS/FT väännön >isolohkon perään.
TKO-500 toimii kevyesti viritetyn pikkulohkon perässä mainiosti
eli kannattaa ensin puntaroida ja käyttötarve kartoittaa mitä kombinaatiota ajattelit.
mutta tsemppiä silti projektillesi sehän on mitä mainioin aihio..
taas hieman helpompi. mutta kun kerrankysyit asiasta ja olet orientoitunut
kaiken muuttamiseen/rakentamiseen >kytkinpoljin toimintalaitteeineen varmaan ensimmäinen asia mikä tulee ensimmäisenä eteen,ajattelitko
rakentaa osista /osakerrallaan. sitten vaadittavista osista: ,laatikko, vaihdekeppi kytkinkoppa,välipelti startti,vauhtipyörä,
manuaalille sopiva kampura,laatikonkiinnitys,kokokardaani,pilottilaakeri ,mahdollisesti
jarrupoljin, kytkinasetelma,painelaakeri aikamoinen osametsästys tiedossa täällä ainakin ja aikaakin saa oikeesti varata.
tai ostatko suht valmissarjan usasta hinta n.5000euroa tänne , sillä selviää suht helposti.
näin lyhyesti kerrottuna 5-speed Tremeccejä saatavina TKO -500 JA TKO-600 sarjaisina ja eri välitys suhteilla Street ja Road Racing versiot
SIXspeed/rod on enemmän rodilaatikko ja tehonkesto rajallinen, en välttämättä suosittele koska osien yms saanti/sopivuus voi olla vaikea-pikkulohkon perään.
TKO-600 kestää varmasti 600LBS/FT väännön >isolohkon perään.
TKO-500 toimii kevyesti viritetyn pikkulohkon perässä mainiosti
eli kannattaa ensin puntaroida ja käyttötarve kartoittaa mitä kombinaatiota ajattelit.
mutta tsemppiä silti projektillesi sehän on mitä mainioin aihio..
Re: Manuaalia Mustangiin....
manuaali ilmanmuuta. Ota valmis muunnossarja-pääset helpoimmalla ja halvimmalla. Hieno peli tulossa tuosta autosta. Onneksi olkoon hankinnan johdosta!!
Niin ja tervetuloa porukkaan.
Niin ja tervetuloa porukkaan.
Re: Manuaalia Mustangiin....
Tästä kommentista ei kaikki tykkää, mutta sanon kuitenkin: Amerikan autossa kuuluu olla automaattivaihteisto. Poikkeuksena ainoastaan GT Mustang. 
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Manuaalia Mustangiin....
Onneksi olkoon! Koppa on mitä hienoin! Toiseksi manuaali vaihteistoon päivittäminen on hyvä idea. Siitä saa iloa ja hyötyä. Ensimmäinen hyöty on se, ettei turbiini luista suotta -tämä säästää gasoa. Ylivaihde manuaalit tiputtavat matkakierrokset matalalle ja tämä säästää gasoa, tiheäkin välitys tulee matkakelpoiseksi. Jos se ainoa moottorivaihtoehto on 351c niin sinun kengissäni katu/matka-ajoa silmällä valitsisin välityksen 3.70 - 3.90 linjalta, jonka aisapariksi TKO500/600 5v manuaali. Tiheähköllä välityksellä saisit autoon kiihtyvyyttä reippaasta ja moottorin helpommin käyttöalueelle. Äreäkin motti menee pienellä gasolla kun matkakierrokset saadaan 2000-2400rpm tasoon ja turbiinin luisto pois jos ei ole lukkoturbiinia. TKO500/600 ainoa miinus on se, että todennäköisesti joudut korottamaan kardaanitunnelia vaihteiston matkalta, mutta jos orggis ei ole must niin mikäs estää laikkaamasta ja hitsaamasta. Tremeceissä vaihteistovivut kulkevat vaihteiston päällä ja tämän vuoksi vaihteisto on korkea esim. toploderiin nähden.
Kuka toisaalta gason kulutuksesta kiinnostuu, mutta sitten on se tosi hauska puoli!
Hillitön kupliva ilontunne rinnassa kun kepittää manuaalin kanssa.
Tapsalla tuli monta hyvää pointtia. Valmis poljinsatsi kannattanee väijyä esim. e-bayltä, siellä niitä näkyilee ja taalan kurssihan on sitä luokkaa että nyt ei paineta jarrua, jos race race meininkiä niin esim. Wilwoodilta saa kokonaista poljinpatteristoa, johon tulee nestesäiliöt suoraan yläpuolelle jne... Jos lähde TKO linjalle, niin suoraan vaan TKO600, siinä ei hinnassa ole eroa ja se kestää vääntöä enemmän - ihan vaan tulevaisuutta silmälläpitäen - kumminkin joskus tekee mieli lisää paukkua... Tommoinen 4500-5000 euroa kun latoo pöytään, niin alkaa olemaan hyvä vaihteisto, toimivat kytkinhilut, räjähdyskoppa ja alumiinivauhtipyörä. Siihen askartelua päälle niin alkaa ajonautinto olemaan valmis.
On sitten vielä olemassa Viperin gearsetillä olevia T56 Tremecejä jotka ovat 6 vaihteisia manuaaleja ja ne kestävät +700 lb-ft vääntöjä. Kuuleman mukaan vaihtavat paremmin mitä TKO:t, jotka eivät nekään huonoja ole. Negaatiota on versiosta riippuen 600+ taalan hinta.
Automaatteihin ja amerikkalaisiin on aika monta selitystä, minun mieluisin on että automaatti on kädettömille apinoille
tai mummoille. Cruising letkassa ei ole automaatin voittanutta, mutta kun highway aukeaa niin heti tekee manuaalia mieliä.
Kuka toisaalta gason kulutuksesta kiinnostuu, mutta sitten on se tosi hauska puoli!
Hillitön kupliva ilontunne rinnassa kun kepittää manuaalin kanssa.
Tapsalla tuli monta hyvää pointtia. Valmis poljinsatsi kannattanee väijyä esim. e-bayltä, siellä niitä näkyilee ja taalan kurssihan on sitä luokkaa että nyt ei paineta jarrua, jos race race meininkiä niin esim. Wilwoodilta saa kokonaista poljinpatteristoa, johon tulee nestesäiliöt suoraan yläpuolelle jne... Jos lähde TKO linjalle, niin suoraan vaan TKO600, siinä ei hinnassa ole eroa ja se kestää vääntöä enemmän - ihan vaan tulevaisuutta silmälläpitäen - kumminkin joskus tekee mieli lisää paukkua... Tommoinen 4500-5000 euroa kun latoo pöytään, niin alkaa olemaan hyvä vaihteisto, toimivat kytkinhilut, räjähdyskoppa ja alumiinivauhtipyörä. Siihen askartelua päälle niin alkaa ajonautinto olemaan valmis.
On sitten vielä olemassa Viperin gearsetillä olevia T56 Tremecejä jotka ovat 6 vaihteisia manuaaleja ja ne kestävät +700 lb-ft vääntöjä. Kuuleman mukaan vaihtavat paremmin mitä TKO:t, jotka eivät nekään huonoja ole. Negaatiota on versiosta riippuen 600+ taalan hinta.
Automaatteihin ja amerikkalaisiin on aika monta selitystä, minun mieluisin on että automaatti on kädettömille apinoille
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Manuaalia Mustangiin....
Onneksi olkoon! Hieno homma Ponytail. Taas meni jollekin muulle meikäläisen toivekoppa...tosin onneksi varmaan hyvään kotiin aikeista päätellen.
Mustang -67HT
-
Ponytail
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 30 Heinä 2008, 11:01
- Auto: Ford Mustang Sportsroof -69
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Manuaalia Mustangiin....
Vau,
tää on tosi hienoa; välitöntä palautetta ja arvokasta tietoa, kiitos kaikille vastanneille!
Ehkä harrastuksen hienoimpia piirteitä onkin juuri kokemusten ja tiedon jakaminen.
Kävin itse katselemassa Tremec'in sivuilta vaihtoehtoja laatikoihin ja opin minäkin jotain...
Onko siis vastauksista päätellen niin että nämä aiemmat T-5 ja T-45 etc. mallit ovat huonompia, kaikki puhuvat TKO-500 ja -600 mallin laatikoista, itsellä menevät jo koodit sekaisin...
Kuka myy niitä valmiita muutossarjoja?
Varmasti helpoin ja yksinkertaisin tapa lähteä valitsemalleni tielle, verrattuna että alkaisi itse haalia osia sieltä täältä, ja sitten lopulta kaikki tulisi kalliimmaksi, eivätkä välttämättä olisi edes yhteensopivia.
Poljinpaketin saa näemmä valmiina, siis hydr.pääsylinterin kera?
Miten nopeusmittari, onko se näissä mekaaninen vai sähköinen?
Kysymyksiä on miljoonia, vastauksia tietysti tuplaten...
Kiitos kuitenkin kaikista vastauksista, puolesta ja vastaan, kaikki omalta osaltaan arvokkaita, jokaisella meillä omat mieltymyksemme...
tää on tosi hienoa; välitöntä palautetta ja arvokasta tietoa, kiitos kaikille vastanneille!
Ehkä harrastuksen hienoimpia piirteitä onkin juuri kokemusten ja tiedon jakaminen.
Kävin itse katselemassa Tremec'in sivuilta vaihtoehtoja laatikoihin ja opin minäkin jotain...
Onko siis vastauksista päätellen niin että nämä aiemmat T-5 ja T-45 etc. mallit ovat huonompia, kaikki puhuvat TKO-500 ja -600 mallin laatikoista, itsellä menevät jo koodit sekaisin...
Kuka myy niitä valmiita muutossarjoja?
Varmasti helpoin ja yksinkertaisin tapa lähteä valitsemalleni tielle, verrattuna että alkaisi itse haalia osia sieltä täältä, ja sitten lopulta kaikki tulisi kalliimmaksi, eivätkä välttämättä olisi edes yhteensopivia.
Poljinpaketin saa näemmä valmiina, siis hydr.pääsylinterin kera?
Miten nopeusmittari, onko se näissä mekaaninen vai sähköinen?
Kysymyksiä on miljoonia, vastauksia tietysti tuplaten...
Kiitos kuitenkin kaikista vastauksista, puolesta ja vastaan, kaikki omalta osaltaan arvokkaita, jokaisella meillä omat mieltymyksemme...
Re: Manuaalia Mustangiin....
No näitä katselisin vähän tässä valossa:
T5 / 75lbs / 200-330lbs-ft
- pieni, kevyt, edullisin, ei muutoksia koppaan
T45 / 109lbs / 325lbs-ft
- ei ihan pieni boksi mutta mahtunee ilman muutoksia, painava(mpi)
- miksi tämä eikä T5?
TKO500 / 105lbs / 500lbs-ft
- muutokset tunneliin, painaa juu, kestää
TKO600 / 105lbs / 600lbs-ft
- muutokset tunneliin, painaa juu, kestää
Suht vakion Cleven perään ja kruisailukäyttöön voisi jopa ajaa T5:lla, mutta tosiaan kun mopo karkaa käsistä niin TKO600 lähes saman hintaisena TKO500:n kanssa alkaa tuntua päivän sanalta...
Noppeusmittari on mekaaninen vakiona.
T5 / 75lbs / 200-330lbs-ft
- pieni, kevyt, edullisin, ei muutoksia koppaan
T45 / 109lbs / 325lbs-ft
- ei ihan pieni boksi mutta mahtunee ilman muutoksia, painava(mpi)
- miksi tämä eikä T5?
TKO500 / 105lbs / 500lbs-ft
- muutokset tunneliin, painaa juu, kestää
TKO600 / 105lbs / 600lbs-ft
- muutokset tunneliin, painaa juu, kestää
Suht vakion Cleven perään ja kruisailukäyttöön voisi jopa ajaa T5:lla, mutta tosiaan kun mopo karkaa käsistä niin TKO600 lähes saman hintaisena TKO500:n kanssa alkaa tuntua päivän sanalta...
Noppeusmittari on mekaaninen vakiona.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Re: Manuaalia Mustangiin....
[quote="GT-350"]No näitä katselisin vähän tässä valossa:
T5 / 75lbs / 200-330lbs-ft
- pieni, kevyt, edullisin, ei muutoksia koppaan
T45 / 109lbs / 325lbs-ft
- ei ihan pieni boksi mutta mahtunee ilman muutoksia, painava(mpi)
- miksi tämä eikä T5?
T45 ei taida käydä kun modulaarin perään,siinä kytkinkoppa on osa vaihteistoa eikä oikeen järkevästi ole vaihdettavissa ja kukaan ei taida valmista koppaa edes tehdä 302/351 kaaviolla.
T-56 taasen on mahdollinen ja koppia valmistetaan melkein joka moottoriin-Summitilla hinta 2500usd.
T5 / 75lbs / 200-330lbs-ft
- pieni, kevyt, edullisin, ei muutoksia koppaan
T45 / 109lbs / 325lbs-ft
- ei ihan pieni boksi mutta mahtunee ilman muutoksia, painava(mpi)
- miksi tämä eikä T5?
T45 ei taida käydä kun modulaarin perään,siinä kytkinkoppa on osa vaihteistoa eikä oikeen järkevästi ole vaihdettavissa ja kukaan ei taida valmista koppaa edes tehdä 302/351 kaaviolla.
T-56 taasen on mahdollinen ja koppia valmistetaan melkein joka moottoriin-Summitilla hinta 2500usd.
Re: Manuaalia Mustangiin....
http://www.mustangandfords.com/techarti ... index.html
En tiedä onko tästä apuja, mutta tällainen tuli vastaan surffaillessa.
En tiedä onko tästä apuja, mutta tällainen tuli vastaan surffaillessa.
Re: Manuaalia Mustangiin....
Aikamoinen "Manuaaali" buumi menossa... jossain aikojen vaiheessa se oli toiseen
suuntaan... vaihdettiin "väkisinvaihdettavat" "invaliidi" laatikkoon
molemmissa on puolensa. niinkuin kolikollakin...
Toinen tykkää tyttärestä, toinen molemmista
Swäppikittien toimittajia
en linkittänyt.
http://www.keislerauto.com
http://www.fortesautoparts.com
osa täydennyksenä jos ei pajalla ole kaikkea toimittaa..
http://www.summitracing.com
suuntaan... vaihdettiin "väkisinvaihdettavat" "invaliidi" laatikkoon
molemmissa on puolensa. niinkuin kolikollakin...
Toinen tykkää tyttärestä, toinen molemmista
Swäppikittien toimittajia
en linkittänyt.
http://www.keislerauto.com
http://www.fortesautoparts.com
osa täydennyksenä jos ei pajalla ole kaikkea toimittaa..
http://www.summitracing.com
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Manuaalia Mustangiin....
tko600:ssa on paikka sekä mekaaniselle että elektroniselle nopeusmittarin lähdölle. TKO500/600 eli 3550 sarja on koeteltu ja hyväksi todettu. 9s foxi mustangeissa ovat noita tko600 rankaisseet menestyksekkäästi. Osta valmis paketti, kirpaisee kerrasta enemmän, mutta jää se suurempi yhteensopivuus jumppa pois. Ne käyvät toisiinsa, mutta tekemistä piisaa silti yllinkyllin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: Manuaalia Mustangiin....
Asiallista! hieno korimalli tottavie! tuosta saat näyttävän pelin! ittellä ei oo tapana onnitella auton ostosta, koska auto on vaan auto,eikä siihen liity suuria tunteita??
ehkä paremmin sopii sanoa että onnea projektiin
No mutta, joko sulla on Cleeve tiedossa? hyvä moottorivalinta, siitä saa väkevän pauhukoneen! manuaalia ja tiheää välitystä käytettäessä voitkin sitten käyttää astetta kovempaa viritysastetta, verraten invamummomaattiin
mulla miedosti viritetty cleeve tukkoisella imusarjalla ja tukkoisilla valusarjoilla kiertää ajossa 6000 automaatin kolmosella 3.25 välityksellä .... höhhöh
-
Ponytail
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 30 Heinä 2008, 11:01
- Auto: Ford Mustang Sportsroof -69
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Manuaalia Mustangiin....
Jepjep,
hyvin on kommenttia tullut ja hyviä linkkejä; kyllähän netistä löytää kun jaksaa vaan etsiä ja selata....
Linkeistä löysinkin paljon tietoa, ja suoraan myös Tremec'in omalta sivulta, jossa esitelty eri vaihteistotyypit.
Hinnat ovat hyvinkin paljon sitä, mitä täällä esitetty, kiitos kaikille osallistujille, tieto vähensi tuskaa huomattavasti....lompsa kevenee joka tapauksessa, vauhti maksaa...
T-5-paketteja tarjolla (kaikki vermeet mukana) kytkinpoljinta lukuunottamatta n.2500 taalaa, TKO-600-paketit 4500 taalaa, Mustangdepot, muistaakseni.
Sama työ ja vaiva, laittaako heikomman vai vahvemman askin, kardaanitunnelin korotus ei ole ongelma, kun nyt tällainen RestoModi jokatapauksessa laitetaan...
Kytkin vaijerilla vai hydraulisena?
Jostakin löysin verrattain edullisen, ja simppelinkin paketin hydraulikytkimeksi, kun taas vaan muistaisi mistä?, Willwoodin sivuillakin kävin, siellähän monenlaista ratkaisua...
Jarru- ja kytkinpoljin löytyy omasta takaa, osia on tullut haalittua vuosien varrella. paljon tietysti puuttuu, kun hommiin ryhtyy...
Auton käyttöhän tullee olemaan RV, eli recreation Vehicle, täysin virkistyskäyttöä, ei siis mitään kisatouhua, ainakaan hampaat irvessä, mutta oman kaasujalan painon tuntien T-5 ei kauan leikissä mukana pysyne, joten siis TKO-600 kai sitten...kaikenlaista kapinaa kuitenkin on tarjolla ja joku täällä vihjaisikin että nälkä kasvaa syödessä...josta siis sujuvasti seuraavaan kysymykseen, että alusta?, miten sen kanssa tämän päivän vermeiden kanssa, tubulaaritukivartta vai mitä, jokuhan täällä kaupitsi jotain vahvikesarjoja normitukivarsiin...meikäläinen alkaa olla pihalla kuin lumiukko, onneksi täällä on sitä tietoa...
Jos sitten ratapäiville mieli tekisi...ja varmasti tekeekin........
Ensin täytynee hitsata kuitenkin ne mädät...jota ei onneksi ole aivan järjettömästi...
hyvin on kommenttia tullut ja hyviä linkkejä; kyllähän netistä löytää kun jaksaa vaan etsiä ja selata....
Linkeistä löysinkin paljon tietoa, ja suoraan myös Tremec'in omalta sivulta, jossa esitelty eri vaihteistotyypit.
Hinnat ovat hyvinkin paljon sitä, mitä täällä esitetty, kiitos kaikille osallistujille, tieto vähensi tuskaa huomattavasti....lompsa kevenee joka tapauksessa, vauhti maksaa...
T-5-paketteja tarjolla (kaikki vermeet mukana) kytkinpoljinta lukuunottamatta n.2500 taalaa, TKO-600-paketit 4500 taalaa, Mustangdepot, muistaakseni.
Sama työ ja vaiva, laittaako heikomman vai vahvemman askin, kardaanitunnelin korotus ei ole ongelma, kun nyt tällainen RestoModi jokatapauksessa laitetaan...
Kytkin vaijerilla vai hydraulisena?
Jostakin löysin verrattain edullisen, ja simppelinkin paketin hydraulikytkimeksi, kun taas vaan muistaisi mistä?, Willwoodin sivuillakin kävin, siellähän monenlaista ratkaisua...
Jarru- ja kytkinpoljin löytyy omasta takaa, osia on tullut haalittua vuosien varrella. paljon tietysti puuttuu, kun hommiin ryhtyy...
Auton käyttöhän tullee olemaan RV, eli recreation Vehicle, täysin virkistyskäyttöä, ei siis mitään kisatouhua, ainakaan hampaat irvessä, mutta oman kaasujalan painon tuntien T-5 ei kauan leikissä mukana pysyne, joten siis TKO-600 kai sitten...kaikenlaista kapinaa kuitenkin on tarjolla ja joku täällä vihjaisikin että nälkä kasvaa syödessä...josta siis sujuvasti seuraavaan kysymykseen, että alusta?, miten sen kanssa tämän päivän vermeiden kanssa, tubulaaritukivartta vai mitä, jokuhan täällä kaupitsi jotain vahvikesarjoja normitukivarsiin...meikäläinen alkaa olla pihalla kuin lumiukko, onneksi täällä on sitä tietoa...
Jos sitten ratapäiville mieli tekisi...ja varmasti tekeekin........
Ensin täytynee hitsata kuitenkin ne mädät...jota ei onneksi ole aivan järjettömästi...
-
Galaxie61
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: Manuaalia Mustangiin....
66poni kirjoitti:Tästä kommentista ei kaikki tykkää, mutta sanon kuitenkin: Amerikan autossa kuuluu olla automaattivaihteisto. Poikkeuksena ainoastaan GT Mustang.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen