Vauhtipyörän kiinnitys
Lähetetty: 03 Heinä 2008, 19:20
Kytkinremontti suunnitteilla maanantaiksi. Vaihdan paineasetelman, kykinlevyn, painelaakerin ja käytän vauhtipyörän koneistamolla oikaistavana tai jos oikaisu ei ole tarpeen niin ainakin tehdään hionta levypinnan osalta.
Vauhtipyörän kiinnityspulttien kiristysmomentteja haeskellessani löysin kaikista omistamistani kirjoista eri arvot. Hajonta aika iso eli pienimmillään 40-60 lbs ja suurimmillaan 75-85 lbs. Mitäs mieltä olette, kumpaa tuossa käyttäis vai ottaisko arvoksi jotain tuolta väliltä? Netistä en ole yrittänytkään etsiskellä taulukoita. Kyseessä on ihan vakio 289 kone ja vakio manuaalivaihteiston kytkin.
Paineasetelman pulttien kireydestä opukset ovat yksimielisiä 15-20 lbs.
Vauhtipyörän kiinnityspulttien kiristysmomentteja haeskellessani löysin kaikista omistamistani kirjoista eri arvot. Hajonta aika iso eli pienimmillään 40-60 lbs ja suurimmillaan 75-85 lbs. Mitäs mieltä olette, kumpaa tuossa käyttäis vai ottaisko arvoksi jotain tuolta väliltä? Netistä en ole yrittänytkään etsiskellä taulukoita. Kyseessä on ihan vakio 289 kone ja vakio manuaalivaihteiston kytkin.
Paineasetelman pulttien kireydestä opukset ovat yksimielisiä 15-20 lbs.