Vetoakseli poikki
Lähetetty: 26 Touko 2008, 01:17
Monella on mennyt 28 spline 8 perästä vetari poikki ? Vähän kiusasin autoa ni poks poikki siististi
Mistä vahvemmat vetarit ?

Mistä vahvemmat vetarit ?
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Jaa! Senkö takia et tullut slaalomiin?FBFIN65 kirjoitti:Monella on mennyt 28 spline 8 perästä vetari poikki ? Vähän kiusasin autoa ni poks poikki siististi![]()
Mistä vahvemmat vetarit ?
Vasta 40 vuotta auton alla pyörinyt ja nyt jo särki ? Heikkoa tekoa...FBFIN65 kirjoitti:Monella on mennyt 28 spline 8 perästä vetari poikki ? Vähän kiusasin autoa ni poks poikki siististi![]()
Mistä vahvemmat vetarit ?
Positiivistahan tossa se et pannussa on hönkää...FBFIN65 kirjoitti:Monella on mennyt 28 spline 8 perästä vetari poikki ? Vähän kiusasin autoa ni poks poikki siististi![]()
Mistä vahvemmat vetarit ?
Juu se on niin totta, se että kun tehot lisääntyy, niin vakio hiluilla ei pärjääSami65302 kirjoitti:Positiivistahan tossa se et pannussa on hönkää...FBFIN65 kirjoitti:Monella on mennyt 28 spline 8 perästä vetari poikki ? Vähän kiusasin autoa ni poks poikki siististi![]()
Mistä vahvemmat vetarit ?
justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
Oletko varma ettei niissä ollut jotain vikaa. Metallurgia kuitenkin on mennyt siihen suuntaan ettei nykyseoksilla oikein huonompaa saa, kuin vakio/vanha hipo kama.Galaxie61 kirjoitti:justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
ne on liian kovia kadulla tapahtuvaan edestakaiseen vääntelyyn...
omat kesti melkeen kuukauden
![]()
Antti66HT kirjoitti:Oletko varma ettei niissä ollut jotain vikaa. Metallurgia kuitenkin on mennyt siihen suuntaan ettei nykyseoksilla oikein huonompaa saa, kuin vakio/vanha hipo kama.Galaxie61 kirjoitti:justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
ne on liian kovia kadulla tapahtuvaan edestakaiseen vääntelyyn...
omat kesti melkeen kuukauden
![]()
Eli itse olettaisin että jos akselissa lukee Strange tai Moser niin ei sitä rikki saa?
Kerro lisää? Kiinnostaa.