Sivu 1/1
302 lohkojen eroavaisuudet
Lähetetty: 14 Touko 2008, 14:25
Kirjoittaja jallu64
Mulle tarjottiin "puoli ilmaiseksi"302 konetta ruiskutekniikalla jostain 90luvun mercurysta.Apulaitteista puuttuu vain tehostimen pumppu.Mites tollanen lohko kävis -70 musseen jossa on C4 persiissä.Tarkoitus olisi kasata siitä kone kaikessa hiljaisuudessa ja kiireettömästi tulevaisuutta silmälläpitäen,ruisku helevattaan ja tehoja pitäs saada 300-350hv ulos hyödynnettäen mahdollisimman paljon koneen omia komponentteja
Re: 302 lohkojen eroavaisuudet
Lähetetty: 14 Touko 2008, 20:30
Kirjoittaja jallu64
Tuli tarkennusta vuosimalliin se on -85:n
Re: 302 lohkojen eroavaisuudet
Lähetetty: 14 Touko 2008, 21:03
Kirjoittaja GT-350
Lohko käy 70:een siinä kuin mikä tahansa muukin 302 lohko. Jos on passenger car / non-H.O. lohko niin 1985 on laahaavalla nokalla ja kannet ovat isopalotilaiset rautamöykyt. Virikäyttöön käyttökelpoista lohko + runkopukit + jakopään koppa plus kenties jotain apulaitteita ja muita pisteosia. Kampiakseli + kiertokanget kelpaa jos jää 302:ksi, ja muu sitten meneekin uusiksi. Siinä '85 farmimoottorissa lienee päällä "elektroninen 2V kaasari" eli 2-suuttiminen 1-pisteruisku, mitoitettu 140hp joten nekin hauskuudet joutavat siitä päältä pois.
Re: 302 lohkojen eroavaisuudet
Lähetetty: 14 Touko 2008, 22:43
Kirjoittaja jallu64
302 olisi tarkoitus tehdä