Sivu 1/1
C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 11 Touko 2008, 20:54
Kirjoittaja jallu64
Olisiko jollain laittaa kuvaa mistä noita pantoja säädetään ja kiristys momentit?Mihin vaikuttaa moduulin säätö

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 11 Touko 2008, 20:57
Kirjoittaja Homer65
Moduulin säädöllä pääsee vaikuttamaan vaihtokierroksiin eli paikkaan missä laatikko vaihtaa isommalle.
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 12 Touko 2008, 10:30
Kirjoittaja Tapsa
Laatikon molemilla sivuilla ainoat
Neliskanttinen ruuvinkanta jossa on
LUKITUS MUTTERI 3/4" sama 19m avain käy
AVAA ENSIN LUKITUS MUTTERI ENNEN SÄÄTÖÄ.
KIRISTYS MOMENTIT MOLEMPIIN PANTOIHIN
10 lbs in . ! EI FT.
ELI KÄSITIUKKUUS myötäpävään,
kun Säätöruuvi pohjaa .
ETUPANTA
65-66 C4 1-1/2 auki ja lukitus
mutteri kiinni kohtuudella mitä lenkillä saa
pidä säätöä paikallaan toisella avaimellä kiristessä.
67> uudemmat C4
1-3/4 AUKI ja samat toimenpiteet.
TAKAPANTA 3 kierrosta auki ja samat toimenpiteet
SÄÄDETTÄVÄ MUODULAATTORI
säädetään letkun reikään sopivalla kuusio koloavaimella. kiristys
myötäpivään muöhäistää vaihtoa
ja avaus aikaistaa vaihtoa .n 5 MPH Säätöalue
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 12 Touko 2008, 15:08
Kirjoittaja jeje
Mites C6? Vähän kurkkailin tota säätöä, mutt ei näkyny mitään säätötsydeemiä...

. Eiks kaikissa sitt oo, vai onkos tätä räpelletty jotenkii??

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 12 Touko 2008, 18:00
Kirjoittaja munmummu69
jeje kirjoitti:Mites C6?
Tollasta sanoo FöMöKön training handbook C6:lle:
1. Löystä lukitusmutteri
2. Kiristä ruuvi 10 ft-lbs, tai kunnes säätöavain 'overruns' (mitä tällä termillä yritetään sanoa, voiko joku kertoa?)
3. Avaa ruuvia tasan yksi kierros
4. Pidä säätö ja kiristä lukitusmutteri 35...45 ft-lbs
Tossa vielä kuvaa nelikanttiruuvista ja sijainnista (EI nuolen osoittama):
Eli tämä menee samalla vilosofialla kuin tuo aikaisempi, mutta tässä kyllä puhutaan ft-lbs:sistä.

Eka painos tosin.

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 12 Touko 2008, 18:35
Kirjoittaja jeje
All Sprite!! Johan tuli selväksi, kiitti vaan, hiton hyvät kuvat!!
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 12 Touko 2008, 21:24
Kirjoittaja jallu64
Kiitti vaan vastanneille,vaikka kuvat ei nelosesta ollutkaan.Eiköhän ne sieltä löydy
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 13 Touko 2008, 00:07
Kirjoittaja Tapsa
juu,hyvät kuvat! täma adjusting- tool Overunnaa kun on momentissa. valmiiksi
kalibroitu 10 lbs ft tai in eli naksahtaa, taittuu tms siinä.
sormimomentti toimii myös jos ei ole pientä momentti avainta saatavilla.
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 22 Heinä 2008, 22:24
Kirjoittaja 65HT
Tapsa kirjoitti:
ETUPANTA
TAKAPANTA
Saisko vielä tiedon mihin vaihteisiin kukin vaikuttaa?
Kiitos.

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 22 Heinä 2008, 23:46
Kirjoittaja Tapsa
Etupanta eteenpäin vaihteet ja Takapanta pakki
Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 23 Heinä 2008, 14:37
Kirjoittaja 65HT
Kiitos paljon.

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 23 Heinä 2008, 22:33
Kirjoittaja SamiM
Tapsa kirjoitti:Etupanta eteenpäin vaihteet ja Takapanta pakki
Tarkennusta: Etupanta on Intermediate Band eli päällä kakkosella. Takapanta on Low-reverse Band eli päällä ykkösellä ja pakilla. Muistaakseni.

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 24 Heinä 2008, 08:11
Kirjoittaja Tapsa
juu noin se menee.. meinaa mennä jo rummut ja pannat sekaisin kun monenlaista
lootaa on jo käpistellyt..

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 24 Heinä 2008, 10:30
Kirjoittaja SamiM
Tapsa kirjoitti:juu noin se menee.. meinaa mennä jo rummut ja pannat sekaisin kun monenlaista
lootaa on jo käpistellyt..

Alkaa olla jo jotakin haittaakin että on monennäköistä lootaa rassaillut.

Re: C4 pantojen kiristys ja alipainemoduuli
Lähetetty: 29 Heinä 2008, 10:46
Kirjoittaja Tapsa
Niinpä.. mutta muistin virkistus joskus auttaa..
