Sivu 1/1
Korimalleissa epäselvää
Lähetetty: 11 Loka 2004, 17:31
Kirjoittaja Vieras
Voisko joku vähän valoittaa:
Ymmärtääkseni -69 oli viimeinen fastback -nimellä kulkeva korimalli.
Ja tämänhän ilmeisesti tunnistaa parhaiten takalokasuojissa olevista ilmanottoaukoista.
-70 nimi muuttui sportsroofiksi ja nuo aukot katosivat, perän muoto säilyi samana viistona.
Mutta mikä on tuo -69 bosseissa oleva kori joka on kuin fastback, mutta ilman niitä lokasuojien aukkoja? Eli siis hyvin lähelle sama kuin -70 sportsroofi?
olikos -69 jotain muitakin koreja kuin Conv, HT, Grande ja Fastback?
Lähetetty: 12 Loka 2004, 10:16
Kirjoittaja Arto65FB
Minusta Fordin corporate termi oli jo 1969 Sportsroof.
Parhaiten minä tunnistan 69 ja 70 toisistaan valojen avulla. 69 nelivalomaski ja 70 yhdet umpiot per puoli.
Grande ei ole oma korimalli vaan HT ja on varustepaketti kuten Mach1, molemmilla on kuitetenkin omat vin-koodit Grande "04" ja Mach1 "05".
Re: Korimalleissa epäselvää
Lähetetty: 13 Loka 2004, 14:25
Kirjoittaja Vieras
Mutta mikä on tuo -69 bosseissa oleva kori joka on kuin fastback, mutta ilman niitä lokasuojien aukkoja? Eli siis hyvin lähelle sama kuin -70 sportsroofi?
????????????????????????????????????
Lähetetty: 13 Loka 2004, 16:20
Kirjoittaja Kimi
Re: Korimalleissa epäselvää
Lähetetty: 14 Loka 2004, 06:47
Kirjoittaja Mussemaan
Arto65FB kirjoitti:Anonymous kirjoitti:Mutta mikä on tuo -69 bosseissa oleva kori joka on kuin fastback, mutta ilman niitä lokasuojien aukkoja? Eli siis hyvin lähelle sama kuin -70 sportsroofi?
69 bossin korimalli on sportsroof.
Tämä askarrutti itseäkin kun vertailin BOSSeja esimerkiksi MACH1:een huomaten että kyseessä ei tosiaan ole "sama" kori.
Tosin en 69 lokasuojia niin hyvin tunne. Onko tuo ilmanottoaukko sitten pruuveilla kiinni oleva irto-osa samassa lokarissa. Ja tämä osa on BOSSeissa vaan jätetty pois?
Lähetetty: 14 Loka 2004, 10:43
Kirjoittaja KooKoo
-69:n lokasuojassa on tuon feikkipalan kokoinen reikä, jonka takana on u-mallinen kiinnikepelti, johon tuo valua oleva "skuuppi" kiinnitetään ruuvein.... sitäpä en nyt muistakaan, miten tuo kiinnikepelti on itse loksussa kiinni, mutta muistelisin pistehitsausta, korjatkoon joku jos olen väärässä. siitähän olisi meleko helppo tehdä takajarrujen jäähdytysilmanotto, jos vaan on malttia tehdä sisälokasuojaan reikä ilman kuljettamista varten. tosin onnistunee kyllä tuon ilman nappaaminen melkein helpommin muualta....tais taas aihe karata
