Sivu 1/1
3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 08 Maalis 2008, 23:09
Kirjoittaja stangrider
Onko kenellä käytössä jompaa kumpaa?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan..
onko vaikea muuttaa
3v->4v manuaaliksi?
Vai pitääkö pysyä erossa molemmista

Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 09 Maalis 2008, 08:50
Kirjoittaja Tapsa
Ainakin 3vaihteisesta 4vaihteiseksi on mahdotonta muuttaa. jos on muutos tarpeita
mikset muuta sitten samalla 5vaihteiseksi samalla. EHJÄ 260 olis oiva bensapihi objekti
jos Performance ei ole pääasia .äänet ja vääntö riittää normikäyttöön
Itse muutin erään 64 1/2 200cid ja Toploader comboon.
tiettävästi ei ole tehtaalta koskaan tullut moisella yhdistelmällä

Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 09 Maalis 2008, 11:40
Kirjoittaja Aku_81
4 vaihteinen srod laatikko perään niin saa maltilliset matkakierrokset

Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 09 Maalis 2008, 11:58
Kirjoittaja Antti66HT
niin. 260 on vaan 5-pulttinen lohko, eli kytkin kopan kanssa melko vaikeaa -;)
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 09 Maalis 2008, 21:35
Kirjoittaja Tapsa
Adapterilevyllä jos ei muuten onnistu tai muusta kopasta muokkaamalla.
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 11 Maalis 2008, 16:07
Kirjoittaja Avomusse
Antti66HT kirjoitti:niin. 260 on vaan 5-pulttinen lohko, eli kytkin kopan kanssa melko vaikeaa -;)
Onko 260 samalla jaolla 5 pulttinen,kuten vanhemmat 289.t kuten omassani ? Jos on niin sittenhän vain kytkinkoppa hakuun joita luulisi löytyvän. Silloinhan saisi ¨4 vaihteisen topladerin heittämällä paikoilleen.
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 06:49
Kirjoittaja Lucky13
Sama se viiden pultin jako on juu.
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 20:16
Kirjoittaja Antti66HT
Näytti olevan ameriikan pojilla adapterilevyä T-5:llekin 5 pulttiseen lohkoon, kun tarkemmin katselin...
http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort
Part#: T5AP1
Price: 133.95
(Tilasin tuolta jarruletkut, tuli ihan ripeästi. Rahti pläjähti tuotteen hintaan päälle, ei paljon kyselty millä tulee. Kyseessä tosin pieni paketti, eli 60+ bucks.)
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 20:34
Kirjoittaja Homer65
Antti66HT kirjoitti:Näytti olevan ameriikan pojilla adapterilevyä T-5:llekin 5 pulttiseen lohkoon, kun tarkemmin katselin...
http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort
Part#: T5AP1
Price: 133.95
(Tilasin tuolta jarruletkut, tuli ihan ripeästi. Rahti pläjähti tuotteen hintaan päälle, ei paljon kyselty millä tulee. Kyseessä tosin pieni paketti, eli 60+ bucks.)
Menee ihan OT. mutta mimmottet letjut tilasit??

Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 20:45
Kirjoittaja Antti66HT
Teräspunosletkuja sarja tuli maksaan jotain 128e kaikkineen
http://www.parts123.com/parts123/yb.dll ... Z50000016e
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 20:49
Kirjoittaja Homer65
Ei ollu kaiketi sullakaan etuletkuissa banjoliittimiä, jos kuva pitää paikkaansa. Vaihdoin itelleni vastaavat tosa "talvella".
Re: 3v manuaali tai 260 V8
Lähetetty: 12 Maalis 2008, 21:09
Kirjoittaja GT-350
stangrider kirjoitti:Onko kenellä käytössä jompaa kumpaa?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan..
onko vaikea muuttaa
3v->4v manuaaliksi?
Vai pitääkö pysyä erossa molemmista

Jyxissä aikanaan oli nimenomaan 260 + 3v Toploader. Ihan oiva kruiseri ja menihän tuolla radallakin, ja stripillä...