Sivu 1/1
kannen kunnostamisesta
Lähetetty: 30 Loka 2007, 09:55
Kirjoittaja antti_a-86
miten on onko mustangissa millainen toi kansi että kain kauan se kestää yleensä että sille tarvii jotain tehdä esim venttiilivarrenkumet vaihtaa ja hioa? itselläni tuli venttiili vika ihan omasta huolimattomuudestani ja mietein sitten että kävisikö koko kannen samalla läpi ja jos huonolta näyttää niin kummankin kannen. onko jotain muuta mitä tuosssa samalla kannattaisi mahdollisesti tehdä? auto vm -96 4.6 kiitos
Lähetetty: 30 Loka 2007, 19:16
Kirjoittaja HighPsi5O
Vaihda suosiolla vm. 99+ kannet suoraan ja 99+ imusarja niin saat 45 heppaa samalla lisaa. Noi 96-98' kannet ja imusarja (NPI) ovat aika onnettomat verrattuna 99+ (PI) vastaaviin. Samalla ruttu nousee noin 10:1, koska 96-98' mannat ovat erilaiset kuin 99' ja uudemmat.
Vaihdoin omaan 98'iin vm. 99 Ford Racingin imarin (kaverilta halvalla), kun originelli halkesi (tyyppivika) siita termostaatin kohdalta. Elikka nyt on se etuosa alumiininen. Kanavat eivat ole ihan kohdallaan 98' kansien kanssa, mutta silti kiersi vaparina iloisesti 6000 rpm asti. Aikaisemmin loppui happi 5000 rpm kohdalla.. Seuraavaksi tulee Patriotin kannet ja uusi alakerta.
Lähetetty: 31 Loka 2007, 17:59
Kirjoittaja antti_a-86
juu imusatsi on vaihdettu ip:n imusarjaan ja nokat myös, saa nähdä miten tuota kansien kanssa innostuu
Lähetetty: 01 Marras 2007, 21:41
Kirjoittaja antti_a-86
niin ja onkos jollain kokemusta tosta että miten laitetaan kohdilleen tuo jako kun on kansi ollut irti kyllähän tossa siimapyörassä on merkkejä mutta niitä on kolme ja sitten on tässä nokkapyörässä pisteet että missähän asennoissa ne nyt sitten pitää olla ettei napsahda eka starttauksella venttiilit mäntiin? kun vähemmän on tullut noiden kansi juttujen kanssa pelattua. kiitoksi jo näin etukäteen