Sivu 1/4
imuilma-vaparisuodatin--kartio ?
Lähetetty: 17 Loka 2007, 09:37
Kirjoittaja Sulkava
Onkos kokemuksia vaihtaa imutputki ja kylmäilma-virtaus....kartio--puhuuvat lehdissä lisätehosta jne --olisihan se eri näköinenkin pelin alla--mitenköhän anturien toiminta--tunnistako compuutteri uuden imuilman suodattimen noin vaan
siis uudempiin malleihin 1994----
Lähetetty: 17 Loka 2007, 10:44
Kirjoittaja Vee8
Ei sillä suodattimella ole väliä koneen toiminnan kannalta, vaikka jättäs pois. Näinkin on tullu radalla tehtyä..
Tuo orkkissuodatin 94-> on puhtaana varsin hyvin virtaava jo sellaisenaan, eikä sen muuttamisesta ole muuta hyötyä kuin henkinen tunne. Tehoissa tuskin näkyy 2 heppaa enempää.
Viritetyssä autossa voi sitten kapasiteetti käydä vähiin, jolloin vaihto on perusteltu, muuten menee kategoriaan että saahan sen halutessaan vaihtaa.
Lähetetty: 17 Loka 2007, 11:35
Kirjoittaja MouTine
Tehon-nousu on huomattava, jos ostat multa MAF:in laipan.
Lähetetty: 17 Loka 2007, 12:14
Kirjoittaja Sulkava
laitoin laipasta yv;n--mulla ku olisi jo putki ja kartio hyllyssä.....

Lähetetty: 17 Loka 2007, 13:18
Kirjoittaja Vee8
MouTine kirjoitti:Tehon-nousu on huomattava, jos ostat multa MAF:in laipan.
Mites tää laippa sitä tehoa nostaa?
Lähetetty: 17 Loka 2007, 14:50
Kirjoittaja MouTine
Vee8 kirjoitti:MouTine kirjoitti:Tehon-nousu on huomattava, jos ostat multa MAF:in laipan.
Mites tää laippa sitä tehoa nostaa?
Ne on meidän astronauttien juttuja. Älä murehdi.
Lähetetty: 17 Loka 2007, 16:05
Kirjoittaja Vee8
MouTine kirjoitti:Vee8 kirjoitti:MouTine kirjoitti:Tehon-nousu on huomattava, jos ostat multa MAF:in laipan.
Mites tää laippa sitä tehoa nostaa?
Ne on meidän astronauttien juttuja. Älä murehdi.
? Mitenhän tää nyt pitäis ottaa...
Lähetetty: 17 Loka 2007, 16:56
Kirjoittaja Sulkava
Lähetetty: 17 Loka 2007, 17:14
Kirjoittaja MouTine
Onkos toi öljyttävä suodatin?
Lähetetty: 17 Loka 2007, 17:54
Kirjoittaja mururua
Käsittääkseni tossa vois olla riski jotta ,jos kuumalanka imamäärämittariin pääsee tota öljyä niin se männee rikki .
Lähetetty: 17 Loka 2007, 19:15
Kirjoittaja musse67
Sen verran on cold air intakesta kokemusta 95 gt:ssä, että nyt kun ilmat kylmenee niin mottorin lämmöt on aika alhaalla. Lämpömittarin viisari nousee N-kirjaimen kohdalle. Vaarana on että moottori on sen verran kylmä että ruiskussa kokoajan "ryyppy" päällä. Eikös Jonesillakin lämmöt tippunu aika huomattavasti kun cai:n asensit?
Lähetetty: 17 Loka 2007, 22:04
Kirjoittaja SG 441
Mulla on suunnitteilla heittää sumuvalot hittoon ja vetää toisesta iso rööri putsarille lokasuojan sisään,saa kone ilmaa sen jälkeen.Toisesta vois laittaa jarruille jäähdytystä ni ei pallonivelten kumit sula...
Lähetetty: 18 Loka 2007, 10:05
Kirjoittaja MouTine
SG 441 kirjoitti:Mulla on suunnitteilla heittää sumuvalot hittoon ja vetää toisesta iso rööri putsarille lokasuojan sisään,saa kone ilmaa sen jälkeen.Toisesta vois laittaa jarruille jäähdytystä ni ei pallonivelten kumit sula...
Ihan OT:na. Itse ajattelin laittaa sumuvaloreijät myös hyötykäytöön ja vaihtaa orkkikset "huomiovalojen" tilalle perus pyöreet H4-umpiot. Jos vähän edes näkis paremmin.
Lähetetty: 18 Loka 2007, 10:56
Kirjoittaja Aku_81
Vee8 kirjoitti:MouTine kirjoitti:Tehon-nousu on huomattava, jos ostat multa MAF:in laipan.
Mites tää laippa sitä tehoa nostaa?
Voisin väittää ettei pelkällä laipalla kummoisesti teho nouse, mutta kun laitetaan kaveriksi kunnon imusarjaa, nokkaa ja putkistoa alkaa tehonnousu olla huomattavampaa kuin pelkällä maffin laipalla
Lähetetty: 18 Loka 2007, 12:31
Kirjoittaja Jones
musse67 kirjoitti:Sen verran on cold air intakesta kokemusta 95 gt:ssä, että nyt kun ilmat kylmenee niin mottorin lämmöt on aika alhaalla. Lämpömittarin viisari nousee N-kirjaimen kohdalle. Vaarana on että moottori on sen verran kylmä että ruiskussa kokoajan "ryyppy" päällä. Eikös Jonesillakin lämmöt tippunu aika huomattavasti kun cai:n asensit?
Yes, näin kävi, tuolla N-kirjaimen kohdalla menee, keittoa tuntuis menevän nyt enempi juuri tuosta syystä varmaan, kuumempi termostaatti on oottamassa jos sais aikaiseksi vaihtaa.