Early HT:n tyyppivika?
- voxagent
- Addikti
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Early HT:n tyyppivika?
Korin kunnostus on lähtenyt liikkeelle. Ruostepaikkauksia ei tarvitse tehdä, mutta ihmettelen poikittaista murtumaa katon takatolpassa
ikkuna-aukosta taaksepäin. Edellinen omistaja sanoi murtuman olleen siinä jo auton ostaessaan -78. Olen päätellyt että painava ovi ja tolpaton ikkuna-aukko on ajan saatossa saanut halkeaman aikaiseksi? En ole kerinnyt tutkia muita yksilöitä varsinkin nyt kun ponit on työnnetty talviunille. Mitä mieltä?
ikkuna-aukosta taaksepäin. Edellinen omistaja sanoi murtuman olleen siinä jo auton ostaessaan -78. Olen päätellyt että painava ovi ja tolpaton ikkuna-aukko on ajan saatossa saanut halkeaman aikaiseksi? En ole kerinnyt tutkia muita yksilöitä varsinkin nyt kun ponit on työnnetty talviunille. Mitä mieltä?
Tuo kuuluu aiheeseen, kun katselee muita early HT:ta niin voi sanoa, että joka toisessa se näkyy ja joka toisessa se on korjattu(piilotettu).
-Janne
-Janne
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
- Make_O
- Aktiivi
- Auto: Ford Galaxie XL -68
Mä luulen taas,että murtumat johtuu korin vääntymisestä ja elämisestä. Tommosen earlyn kopan velttouden huomaa hyvin siinä ,kun se on tasaisella lattialla pukkien päässä,ei tarvi pahasti nostaa yhdestä nurkasta enemmän ,niin alkaa ovet takerrella lukoista..Ei oo ihme vaikka näitä korin vahvistuksia suositellaan jos on vähänkään sporttisempaa käyttöä... Just tämän b-pilarin puuttuminen aiheutaa sen että kori on veltto...
Joustaa
Voihan sillä olla oma osansa asiaan mutta runkopalkkien uupuminen on suurin syy koko hommassa p pilari ei ole koko syy se murtuisi vuorostaan kun olen näitä peltejä korjaillut jo 31vuotta siinä on nähnyt monen moista viimmeksi kuukaus sitten oioin uutta e sarjan mersua 2000km ajettu niissä käytetään suurlujuus terästä ova tiukkoja oijottavia joustaa nekin korit kun nostaa toisesta kulmasta jo ovi panttaa lukolla samoin kun oli robotissa kiinni keula roikuu ei etuovet toimi normaalisti panttaa lukkoihin että se siitä teoriasta
sori taas tää pötkö.

Murtumia muissakin
Unehtui muuan asia katelkaapa kulkiessanne kylillä vanhempia 2ovisia eskortteja sieroja tojotia ynnä muita autoja monessakin on murtuma p pilarin ala kulmassa se iso ovi tärskyttää ja antaa alun murtumalle.