Takavakaaja, SÄÄDETTÄVÄ!
Lähetetty: 09 Elo 2007, 22:05
Täytyis tommonen hankkia ja asentaa, vaan kun en tiedä minkälainen/-merkkinen olis hjuva? Olisko ehdotuksia, kokemuksia, mielipiteitä tai linkkejä moiseen kilkkeeseen?
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Tuosta linkistä kolme alimmaista ruudukkoa, eri vahvuisia tankojaMake67 kirjoitti:Täytyis tommonen hankkia ja asentaa, vaan kun en tiedä minkälainen/-merkkinen olis hjuva? Olisko ehdotuksia, kokemuksia, mielipiteitä tai linkkejä moiseen kilkkeeseen?
? Miksi ei takavakaajasta ole hyötyä? Jos edessä yli tuuman vakaaja, minkä paksuinen takavakaaja on hyvä?Mexico65 kirjoitti:jos yleensäkkään voin takavakaajaa suositella.
Autosta saattaa tulla yliohjaava. Tämä ei välttämättä lisää auton nopeutta kaarteessa, vaan voi jopa hankaloittaa kaarreajoa. Yliohjaava auto hitaalla ohjauksella on vaarallinen.karjal kirjoitti:? Miksi ei takavakaajasta ole hyötyä? Jos edessä yli tuuman vakaaja, minkä paksuinen takavakaaja on hyvä?Mexico65 kirjoitti:jos yleensäkkään voin takavakaajaa suositella.
Noni, nysse on asennettu. Vähän meni aikaa kun pähkäiltiin mihinkä se akselin kiinnitys tulee, no, nyt se on akselin takapuolella. Sopi Panhardin kanssa itse asiassa aika hyvin ja loppujen lopuksi jollain tavalla loogisesti tyyliin ei muualle mahdu. Näet Make sitten Botniaringillä koko paketin.Toi Maier on kyllä eksoottisen näkönen, mitenkähän helposti/vaikeesti mahtais asentua autoon?
Perskeles, olin sitte unohtanu koko mahdollisuuden tiirailemiseen siellä ratapäivillä, vaan enhän mä sinne olis päässy kuiteskaan vaikka dementia ei olis iskenykkäänArto65FB kirjoitti:Tohon takavakaajan hyödyllisyyteen tai haitallisuuteen vaikuttaa monta tekijää, koska vakaajat ovat säätötyökaluja eivätkä sinällään yksittäisenä osana tee vanhasta luuskasta uljasta oria. Riippuu siis siitä, minkälaisesta kombinaatiosta jousia, vaimentimia, painojakaumia, lukkoa, kumia, mitä muita perän tuentoja on käytössä, jarruja, ohjausta ja ajotyyliä lähdetään liikkeelle.
Huoh, täytyisi varmaan päivittää se Alustaspessu vuodelta 2000.
Noni, nysse on asennettu. Vähän meni aikaa kun pähkäiltiin mihinkä se akselin kiinnitys tulee, no, nyt se on akselin takapuolella. Sopi Panhardin kanssa itse asiassa aika hyvin ja loppujen lopuksi jollain tavalla loogisesti tyyliin ei muualle mahdu. Näet Make sitten Botniaringillä koko paketin.Toi Maier on kyllä eksoottisen näkönen, mitenkähän helposti/vaikeesti mahtais asentua autoon?