Sivu 1/1
69 HT Ruotsista
Lähetetty: 20 Syys 2004, 17:31
Kirjoittaja achiim
Kymmenen vuotta meni Mustang-kuumeessa mutta nyt alkaa olla homma selvä. Löysin hakemani, '69 HT 351w -koneella. Mukana on paljon kivaa, kuten:
- uusi nokka/venttiilit
- jarrut uusittu (+pääjarrusylinteri)
- sytytys uusittu
- ohjaus uusittu
- Milodonin alumiininen vesipumppu
- Edelbrockin Streetmaster imusarja
- Holley 650cfm
Myös sisustusta on entisöity ja annettu autolle uusi maali päälle. Kaikki autosta vaihdetut osat on tallella.
Hinta on sopiva, mutta kertokaapa nyt asiantuntijat vielä, että mitä autosta pitää tarkastaa ja selvittää ennen kuin lyödään rahat tiskiin?
Lähetetty: 21 Syys 2004, 14:39
Kirjoittaja achiim
Pah, pelle svensson otti ja myi kärryn jo.

vero
Lähetetty: 23 Syys 2004, 23:04
Kirjoittaja mustang cs
olisit varmaan joutunut maksamaan melkoisen veron siitä.siellä päin voi olla viellä myytävänä 69 avo(5000kruunua projekti kylläkin )olisin itse ostanut sen mutta tökkäsi siihen että siinä oli huilu6:nen.
Lähetetty: 23 Syys 2004, 23:10
Kirjoittaja achiim
En välttämättä, ainakin tuolta tullin sivuilta löysin hintoja; '69 Fastback 63A (eli Boss) oli joku tuonut maahan ja siitä oli lätkäisty veroa 4237 euroa. Jos perusmallin (ei mach/gt) tuo, ei vero vain voi olla noin paljoa.
Tosin, kun nyt puhutaan, niin onhan tuo 4200 euroakin halvatun iso kasa rahaa.
Lähetetty: 24 Syys 2004, 10:30
Kirjoittaja KooKoo
tere taas! niin tuo 63 A -koodillinenhan on tietääkseni ihan perus FB johon jo tuossa toisessa aiheessa viittasinkin. Veron määrähän on siis kova, tosin tuon tuodun kunnosta minullakaan ei ole ihan varmaa tietoa. Tuohon kun lisää varustetasoa, isolohkoa tai näyttelykuntoa niin voihan p....... Olisi mielenkiintoista tietää, minkä verran tuollaisesta isokoppaisesta 71-73 tulisi veroa. Ovat vielä nimittäin niin Ruotsissa kuin etenkin Saksanmaalla vielä aika ajoin suht halpoja. Tällä menolla ei suomessa tarvi kovin kauaa odottaa, kun niidenkin hinnat pompsahtaa niinkuin entisessä bensamainoksessa.....

Lähetetty: 24 Syys 2004, 10:44
Kirjoittaja achiim
Aa, olet oikeassa. Muun muassa
tällä sivulla luetellaan kaikki eri versiot. No, kallis yhtä kaikki, en edes uskalla ajatella, paljonko veroa kannetaan, jos mallina onkin GT, Mach I saatikka sitten Shelby!
Kun tuo kärry, jota himoitsen, on vielä nätti kuin sika pienenä ja laitettu semmoiseen kuntoon, että missään ei ole mitään huomautettavaa, on ihan turha kuvitella, että sen saisi halvalla tullattua. Ehkä, jos ruuvaa mittariin 100000 km lisää, tyhjentää jonkun rosksen auton sisään ja sotkee konehuoneen ja ulkopinnat saveen, ja vielä nappaisi pari tulppaa irti, voisi saada jotain säälialennuksia, kun tuo noin huonokuntoisen auton Suomeen

Lähetetty: 24 Syys 2004, 14:22
Kirjoittaja Fastback
achiim kirjoitti:Ehkä, jos ruuvaa mittariin 100000 km lisää, tyhjentää jonkun rosksen auton sisään ja sotkee konehuoneen ja ulkopinnat saveen, ja vielä nappaisi pari tulppaa irti, voisi saada jotain säälialennuksia, kun tuo noin huonokuntoisen auton Suomeen

Mittarinruuvaus ehkä on turhaa 40v vanhassa autossa, mutta muuten kuulostaa hyvältä

Ennen starttia lorauttaa vielä öljyä kaasarista sisään, jotta oikein pölläyttää kun starttaa, niin voi valittaa heti koneremontin tarvettakin...