Syylärin letkua

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Syylärin letkua

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Mistä olette hommanneet edullisia mutkapaloja syylärin letkutukseen. Vaihdoin syylärin ja alkuperäiset ei käy. Kävin sitten katsomassa paikallisesta kumikaupasta mutkapaloja ja hintaa oli yli 30€ yhdellä 90 asteen mutkalla!!! Ei voi olla.

Mistäs kannattaisi kysellä? Biltemassahan niitä oli mutta suurin paksuus oli alle 20 mm, ei ihan riitä.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Vanha putki poikki ja väliputki väliin. Alavesiletku kurkkutorvi putkella (kallis).
Kuva sovelluksesta, Huom. 100mm putket ei ole vesiletkuja jotka ovat syylarin alalaidoissa.
http://s58.photobucket.com/albums/g271/ ... mutka3.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Kiitos vinkistä ja kuvasta. Väliputki, rosteria?
Alapäähän tulee kovia taivutuksia kun syylärin ulostulo kaartuu ylöspäin, mutta eikös nuo kurkkuputket taivu aikalailla.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Niitä lötkön tuntuisia kurkkuputkia ei kannata ostaa, nimim.sellainen halki luumäellä jouluaattona, ei muuten naurattanu :evil:
Go tell Alice....
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Tossa kuva mun virityksestä, http://www.mustangclub.fi/portal/index. ... y=64&hit=1. Kurvien ostopaikka Lohjan Kumi ja Matto. Alaletku mulla alkuperäinen takaperin, sitten flektin anturi ja lopuksi, syylärin päässä, tommonen kurvi kun ylhäälläkin.

Jos et saa sopivia, voin hakea paikallisesta ja lähettää.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

On isännillä komeat konehuoneet! Kiitos homerillekin. :D

Flektin anturi alavesiletkussa. Millaiset arvot? Missä lämmöissä kone on, vaihteleeko?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Arvot tarvii tarkistaa! Lämmöt, ajossa, karvan alle sadan. Hiukan ne näillä keleillä näyttää seilaavan, nyt kun on toi lämpömittari, niin näkee paremmin. Eihän toi flekti normiajossa mene päälle, että kyllä se termari hoitaa lämpökuviot.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin